Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Servicii de Paza si Protectie


Anunt de participare numarul 61010/09.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoelectrica S.A
Adresa postala: Sucursala Electrocentrale Doicesti, localitatea Doicesti, str. Aleea Sinaia, nr. 18, cod 137195, jud. Dambovita, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Sabina, Tel.0245/227012, Fax: 0245/227010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Electricitate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Servicii de Paza si Protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sucursala Electrocentrale Doicesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Paza si Protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de Paza si Protectie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 486, 138RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2008 pana la 30.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 10000 lei, Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea - formular 12A ;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - formular 12B;
certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului ;Certificat Constatator in original sau copie legalizata ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia financiara la 31.12.2007, vizata si inregistrata de organele competente : se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2007; cifra de afaceri pe anul 2007 sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului; lichiditatea generala medie in ultimii 3 (trei) sa fie mai mare de 100% ;solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 (trei) ani sa fie mai mare de 30% ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Certificat de neurmarire fiscala emis de DGFP .Licenta de functionare eliberata de inspectoratul general al politiei romane, actualiata conform prevederilor hg. 1010/2004;avizulactualizat pentru conducatorul unitatii specializate in prestarea serviciului de paza ;prezentareadocumentelor din care sa rezulte ca personalul angajat si conducerea fiemei poseda nivele de pregatire corespunzatoare atributiilor ce le revin . dovada posesiei sistemelor de alarma, a mijloacelor materiale si de comunicatii proprii in scopul asigurarii pazei obiectivului ;declaratie pe propria raspundere a conducatorului societatii prestatoare a serviciului de paza ca nu a fost suspendat din activitate in ultimele 3(trei) luni, conform legii ;Declaratie pe propria raspundere a conducatorului societatii prestatoare a serviciului de paza privind asigurarea/dotarea cu uniforme si mijloace individuale de protectie cerute de lege pentru personalul imlicat in activitatea de paza ;intrucat societatea noastra este incadrata ca obiectiv strategic, pentru persoanele care urmeaza sa execute serviciul de paza, sa prezinte pe langa avizul politiei si avizul sectiei judetene a serviciului roman de informatii conform Art.22 Din HG 1010/2004 ; cazierulfiscal ; declaratie pe propria raspundere a conducatorului firmei privind atestarea integrala a personalului care efectueaza serviciul de paza ;asigurareaserviciului de paza cu personal inarmat in cazul agentilor economici detinatori de locuri/sectoare/obiective parte componenta a elementelor de infrastructura critica definite conform ord. M.E.C. Nr. 660/2005;
sa aiba capacitatea ca la solicitarea beneficiarului sa suplimenteze numarul de agenti/posturi cu 20% fata de volumlul contractat ; lista serviciilor similare prestate pe ultimii trei ani(formular 12F;
Prezentarea certificatului pentru asigurarea calitatii sau a unui contract incheiat cu o societate acreditata in domeniu, in vederea obtinerii acestei certificari (organismul de certificare va confirma in acest caz ca procesul de certificare a sistemului de management al calitatii este in derulare) ISO pentru securitate 27001:2005 , managementul securitatii informatiilor OHSAS 18001 :2004 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Se va solicita documentatia de atribuire in baza unei solicitari scrise iar plata se face numerar sau cu OP la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 12:00
Locul: Sucursala Electrocentrale Doicesti, loc. Doicesti, str. Aleea Sinaia, nr. 18, Serv. Comercial
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire (unde este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos , nr 6 sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Electrocentrale Doicesti,
Adresa postala: str. Aleea Sinaia, nr. 18, Localitatea: Doicesti, Cod postal: 137195, Romania, Tel.0245/227012, Fax: 0245/227010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2008 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer