Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII DE PRESTARI DE SERVICII DE PAZA,


Anunt de participare numarul 71522/03.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII DE PRESTARI DE SERVICII DE PAZA,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti situate in capitala si in centrele teritoriale ale tarii.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 293, 577.98RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA (inclusiv protectie si, dupa caz, monitorizare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
variabila, in functie de solicitari, de valoarea fondurilor alocate si de si de tarifele/facilitatile oferite de prestatorul castigator al licitatiei deschise si in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 293, 577.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 27.270 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara.GBE Se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cuantum de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea mai multor operatori in vederea indeplinirii contractului de prestari de servicii, este acceptata numai in conditiile autentificarii notariale a acesteia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006.
Certificat de inregistrare (CUI inclus) emis de Camera de Comert si Industrie copie.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale pentru sediul central si pentru filiale, sucursale sau puncte de lucru, respectiv:
Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la bugetul asigurarilor sociale: asigurari sociale de stat; somaj; asigurari de sanatate original sau copie legalizata.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original.
B. Pentru persoane juridice straine:
Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: traduse si legalizate in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente, la data de 31/12/2007 si 30/06/2008 - in copie.
Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, globala, in ultimii 3 (trei) ani, egala cu sau mai mare decat valoarea de 2.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare, prestate in ultimii 3 (trei) ani, ce va contine: valori, perio de prestare, beneficiari, minim3 recomandari din partea beneficiarilor /clientilor, semnate si stampilate de catre acestia in original/copie legalizata.Experienta similara: ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 (trei) ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele supuse prezentei achizitii (in institutii cu profil similar sau in institutii de importanta echivalenta cu cea a autoritatii contractante) si care a avut valoarea egala cu sau mai mare decat suma de 1.250.000 lei. Este permisa cumularea valorilor a cel mult 3 (trei) contracte.Se va (vor) prezenta IN MOD OBLIGATORIU contractul (contractele) in copie.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii serviciilor: Se va prezenta o declaratie privind personalul alocat derularii contractelor, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalului implicat in indeplinireacontractelor subsecvente.
Se solicita in mod obligatoriu urmatoarele documente: un numar minim de 3 (trei) C.V.-uri ale unor persoane competente (cu functie de conducere sau de coordonare in indeplinirea prestatiei);
un numar minim de 5 (cinci) atestate profesionale sau acte echivalente pentru indeplinirea sarcinilor de paza si monitorizare.Autorizatii si avize specifice domeniului prestatiei solicitate:
Licenta emisa de Ministerul Internelor si Reformei Administrative (I.G.P.) cu avizul prealabil al Serviciului Roman de Informatii, pentru cel putin unul dintre obiectele de activitate - privind paza obiectivelor, bunurilor si valorilor conform prevederilor Legiinr.333 / 2003 - depusa numai in copie legalizata;Autorizatie emisa de Ministerul Internelor si Reformei Administrative (I.G.P.) privind proiectarea, instalarea si intretinerea sistemelor tehnice antiefractie conform prevederilor Legiinr. 333 / 2003 - depusa numai in copie legalizata;Autorizatia societatii ofertantului pentru arma de foc (pistol cu gloante, necesara postului inarmat mobil dispus la Casieria centrala a A.S.E.) - depusa numai in copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2009 12:30
Locul: , Compartimentul Achizitii Publice, imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 3, camera 53
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.3323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2009 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer