Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de proiectare faza PT(PAC),DE,CS si verificare proiect


Anunt de participare numarul 69962/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice, Tel.0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de proiectare faza PT(PAC), DE, CS si verificare proiect
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de proiectare faza PT(PAC), DE, CS si verificare proiect pentru obiectivul Reabilitare campus universitar Complex Mecanica-lucrari de schimbare de destinatie a cantinei in biblioteca, extindere cladire pentru asigurarea de spatii de invatamant si facilitati complexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71223000-7-Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
71327000-6-Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 486, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.02.2009 pana la 14.05.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 29 000 RONGarantia de buna executie a contractului - este in procent de 5% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata in 90 zile din fonduri provenite din Progranul Operational Regional 2007-2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati/Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura
-Declaratii privind eligibilitatea
-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate- original sau copie legalizata
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate original sau copie legalizata
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale care contine cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
-Lichiditatea patrimoniala
-Solvabilitatea patrimoniala
-Bilantul contabil din anii precedenti, respectiv 2005, 2006 si 2007 vizat si inregistrat de organele competente copie legalizata
-Scrisoare de bonitate din partea unei banci original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani minim 2.400.000 RON-Lichiditatea patrimoniala minim 100 %-Solvabilitatea patrimoniala minim 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conditii de calitate
-Lista principalelor prestari de servicii
-Recomandari original sau copie legalizata
-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Informatii privind subcontractantii / asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la prestatorul serviciului pentru serviciile care fac obiectul contractuluicel putin ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate-Lista principalelor contracte de prestari de servicii similare finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor). Valoarea cumulate a cel mult 3 contracte in domeniul proiectarii de constructii civile, instalatii/ sanitare, termice, electrice, gaze si curenti slabi sa fie de minim: 700.000 lei-Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, emise de beneficiarii celor trei contracte, din lista principalelor prestari de servicii, a caror valoare cumulata depaseste suma de 700.000 lei-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, se impune un nivel minim de 3 arhitecti cu drept de semnatura verificatori de proiecte atestati MLPAT-Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea proiectului-Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiicompletata de liderul Asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj tehnic
60%
Descriere: Conform caietului de sarcini
2.
Punctaj financiar
40%
Descriere: Conform caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Universitatii din Craiova sau OP in contul nr. RO33TREZ291504601X000337, COD FISCAL 4553380 deschis la Trezoreria Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Progranul Operational Regional 2007-2012, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de investitie 3.4 - Reabilitarea, Modernizarea, Dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel.0251415899, Fax: 0251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2008 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer