Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie servicii de proiectare pentru intocmire studii de fezabilitate pentru realizarea investitiilor:,,MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE,STRAZI SI TROTUARE IN COMUNELE TRUSESTI SI ALBESTI';,,REABILITARE CAMINE CULTURALE IN LOCALITATILE IONASENI,TRUSESTI S


Anunt de participare numarul 64292/23.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Albesti (Consiliul Local Albesti)
Adresa postala: loc. Albesti, com. Albesti, jud. Botosani, Localitatea: Albesti, Cod postal: 71005, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Amarandei, Tel.0231/572140, Email: [email protected], Fax: 0231/572140
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie servicii de proiectare pentru intocmire studii de fezabilitate pentru realizarea investitiilor: , ,MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, STRAZI SI TROTUARE IN COMUNELE TRUSESTI SI ALBESTI';, ,REABILITARE CAMINE CULTURALE IN LOCALITATILE IONASENI, TRUSESTI SI MASCATENI DIN COMUNELE TRUSESTI SI ALBESTI';, ,INFIINTARE CENTRU DE ASISTENTA SOCIALA PRIN REABILITARE, MODERNIZARE CLADIRI DIN LOCALITATILE ALBESTI SI TRUSESTI';, ,ACHIZITIE SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU FINANTAREA INVESTITIILOR MENTIONATE'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: sediul proiectantului si consultantasi la sediul ADI TRUSESTI-ALBESTI LOCALITATEA ALBESTI JUDETUL BOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intocmire: -studii de fezabilitate;
-studii topometrice si studii geotehnice;
-experiza tehnica drumuri;
-expertiza tehnica camine culturalepentru realizarea investitiilor mentionate anterior.- Cererea de finantare si Consultanta pe toata durata implementarii proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcinidin documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 125, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - solicitat, 1000 RON, se constituie in numerar la casieria Primariei Albesti sau prin virament in contul Primariei Albesti , judetul Botosani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Bugetul Proiectului (masura 322)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierelegalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii care sa ateste ca ofertantul nu se afla in sit.prev.la art.180 si 181 din OUG34/2006certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent , prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.certificate de neurmarire fiscala de la Directia Generala de Finante si de la Finantele Publice Locale, fara inscrieri cu privire la obligatii restante datorate acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie anuala a ultimului anfinanciar - minim 100.000 RONOfertantul va prezenta urmatoarele: -bilant la data 31 decembrie 2007;
-declaratie privind cifra de afaceri globala si cea rezultata din activitatea de proiectare in ultimii 3 ani.cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani financiari(2005, 2006, 2007) rezultata din activitatea de proiectare - minim echivalentul in RON a 50.000 EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara in realizarea a cel putin 3 contracte de proiectare pentru investitii similare si 3 contracte de consultanta pentru FEADR masura 322 in ultimii 3 ani calendaristici.ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: -declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.experienta similara in realizarea a cel putin 3 contracte de furnizare de o amploare si complexitate similara in ultimii 3 ani calendaristici
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieriaPrimariei comunei Albesti, judetul botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2008 14:00
Locul: Sediul ADI Trusesti -AlbestiComuna Albestijudetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputernicitiai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: stradaSTAVROPOLEOSNR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA A ACTULUI INVOCAT CA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADITRUSESTI - ALBESTI
Adresa postala: LOCALITATEA ALBESTI JUDETUL BOTOSANI, Localitatea: ALBESTI, Cod postal: 717005, Romania, Tel.0231572140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer