Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant la executia lucrarilor aferente proiectului dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale-DI


Anunt de participare numarul 81341/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maricica Roata, Tel.0212239072, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica proiectant la executia lucrarilor aferenteproiectului dezvoltarea infrastructurii IBB pentru intarirea capacitatii de investigare a biodiversitatii, in contextul schimbarilor climatice globale-DIBIOCLIM»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, Institutul de Biologie, Splaiul Independentei 296, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii deproiectare, verificare tehnica a proiectelor, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor de constructii (consolidare, arhitectura, instalatii, inclusiv instalatii tehnologice specifice) pentru modernizarea Institutului de Biologie Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura: Servicii de proiectare conform HG28/2008 pentru consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare, recompartimentare constructii existente in scopul amenajarii de laboratoare de cercetare, laboratoare experimentale cu atmosfera controlata, vivariu, birouri si spatii anexa , refacere si readaptare instalatii (alimentare cu apa, instalatii canalizare, instalatii electrice iluminat, tablou general , paratrasnet, impamantare, etc, curenti slabi, instalatii termice inclusiv centrale termice, instalatii climatizare ventilatie, instalatii tratare aer conform ISO 14644/4, instalatii gaze, instalatii gaze tehnologice, sistem supraveghere cladire, retele exterioare, etc,
Valoarea estimata fara TVA: 1, 445, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 7275 leigarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare. Plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 180 si 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent, Certificat constatator - original sau copie legalizata emis de Registrul Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, Certificat unic de inregistrare (CUI), Istoricul litigiilor in ultimii 3 ani
Pentru persoane juridice straine: Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale, Certificat in traducere certificata de la registrul in care este inmatriculat ofertantul, Actul constitutiv si statutul ofertantului in traducere certificata - original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra de afaceri
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente
Cifra medie cumulata pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de 1400000 lei
Solvabilitate patrimoniala - media indicatorului financiar calculata pentru anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare de 30%
Lichiditate generala - media indicatorului financiar calculata pentru anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare de 100%.
Pentru persoane juridice straine - documentele vor fi traduse in limba romana si se vor prezenta in copie legalizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pe ultimii cinci ani
Minim un contract care a avut ca obiect proiectarea si asistenta proiectant la executia lucrarilor de constructie, amenajare, modernizare, reabilitare, consolidare a unor cladiri multietajate inclusiv a instalatiilor interioare aferente
Efectivele medii anuale ale personalului in ultimii 3 ani
Lista personalului cheieCel putin doua recomandari in original din partea beneficiarilor
Un specialist proiectant in domeniul bunei practici de laborator (GLP) si a zonelor cu atmosfera controlata
Informatii privind dotarile specifice
Informatii privind asociatii si subcontractantii
Certificat ISO 9001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Recuperarea intarzierilor in implementarea proiectului finantat din fonduri structurale
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
cifra afaceri, lichiditate, solvabilitate, manager proiect, arhitect, inginer (constructii-rezistenta, instalatii sanitare, termice, climatizari, electrice, drumuri si sistematizare pe verticala)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 12:00
Locul: Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, Institutul de Biologie, etaj 1 camera 206
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 - Cresterea competitivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, Operatiunea 2.2.1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavopoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195181, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe cre-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2009 18:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer