Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru obiectivul "Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova P+4, D+P si desfiintarea constructiei C4 Calea Bucuresti, nr.107, Craiova"


Anunt de participare numarul 139127/25.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 251411752, In atentia: Gabriel Perieteanu, Email: [email protected], Fax: +40 251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru obiectivul "Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova P+4, D+P si desfiintarea constructiei C4 Calea Bucuresti, nr.107, Craiova"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de proiectare pentru obiectivul "Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova P+4, D+P si desfiintarea constructiei C4 Calea Bucuresti, nr.107, Craiova" si asistenta tehnica din partea proiectantului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare faza PT (PAC), DE, CS pentru achizitie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul ?Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova P+4, D+P si desfiintare constructie C4 Calea Bucuresti, nr. 107, Craiova?.
- intocmirea documentatiilor tehnico-economice fazele P.A.C., P.T., D.E., Caiet desarcini pentru achizitie lucrari , in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr.10/1995, HG 28 / 2008, LEGEA 50/1991, Norme si Instructiuni Tehnice in vigoare)
- includerea in documentatie a masurilor de protectia muncii si P.S.I. pentru obiectivul de investitii prezentat.
-elaborarea planului SSM
- elaborarea documentatiei si emiterea?Cerificatului de performanta energetica ?pentru cladirile noi construite.- asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului
Valoarea estimata fara TVA: 952, 653RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 19050 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 15- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata in termen de 150 de zile din fonduri provenite din Programul Operational Regional 2007-2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant/tert sustinator), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Ofertantul asociat /Subcontractant /Tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.In acest sens fiecare participant la oferta, asociat, subcontractant, tert sustinator va prezenta o declaratie ? Formularul 2C.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu ? Presedintele Senatului Universitatii din CraiovaConsiliul de administratie al Universitatii din Craiova: Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - RectorProf. univ. dr. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Nicu Marcu ? ProrectorProf. univ. dr. Cezar Spinu ? ProrectorProf. univ. dr. Ion Ciupitu ? ProrectorProf. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? ProrectorLect. univ. dr. Daniel Circiumaru ? Director General AdministrativProf. univ. dr. Sevastian Cercel ? Facultatea de Drept si Stiinte AdministrativeProf. univ. dr. Eugen Bobasu ? Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronicaprof. univ. dr. Marian Siminica ? Facultatea de Economie si Administrarea AfacerilorProf. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan ? Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale EducatieiProf. univ. dr. Nicu Panea ? Facultatea de Litereprof. univ. dr. Busneag Dumitru ? Facultatea de Stiinte Exacteprof. univ. dr. Costescu Mihai ? Facultatea de Stiinte SocialeProf. univ. dr. Marian Soare ? Facultatea de Agricultura si HorticulturaProf. univ. dr. Marian Dragomir ? Facultatea de Educatie Fizica si SportProf. univ. dr. Nicolae Dumitru ? Facultatea de Mecanicaprof. univ. dr. ing. Ciontu Marian ? Facultatea de Inginerie ElectricaStudent Alin Stoica - Teologie, Istorie, Stiinte ale EducatieiAlte persoane cu functii de decizie : Conf.univ.dr. Raluca Dracea ? Director General Adjunct AdministrativEc. Demetra Lupu Visanescu ? Director Directia Achizitii PubliceEc. Marian Selisteanu ? Director Directia Administrativa Camine si CantineIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaIng. Lacusteanu Tudor ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Bogdan Ghita ? Director Directia TehnicaIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaJurist Anca Udrea ? Consilier JuridicJurist Laurentiu Ciobanu ? Consilier JuridicEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu ? Sef Serviciul Achizitii PubliceEc. Catalin Viorel Vlad ? Serviciul Achizitii PubliceCerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitatea: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 5 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 3B.Cerinta nr.6 Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Cerinta nr.7 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate, (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?).Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale ? care contine informatii privind ofertantul, in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani.- Nivelul minim al mediei cifrei de afaceri globale, realizata pe ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie mai mare sau egal cu 1.700.000 lei. Se va prezenta Formularul nr. 6In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular. In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 1 (continuare)Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceri globale, in conformitate cu art.16 din Legea 346/2004.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Universitatea din Craiova isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Lista principalelor prestari de servicii. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor contracte de prestari de servicii similare finalizate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor). Valoarea cumulata a maxim 3 contracte de serviciide proiectare constructii civile si industriale in valoare cumulata de minim 800.000 lei fara TVA si maxim 3 contracte servicii asistenta tehnica din partea proiectantului in valoare cumulata de minim 90.000 lei fara TVA
Cerinta nr. 1 (continuare)
sau a maxim 3 contracte in baza caruia/carora ofertantul a prestat si servicii de proiectare constructii civile si industriale si servicii de asistenta tehnica in partea proiectantului la un loc (in val. cumulata de min 890.000 lei fara TVA), si anume servicii de proiectare constructii civile si industriale in val. de cel putin 800.000 lei fara TVA si servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in val.de min 90.000 lei fara TVA
Cerinta nr. 1 (continuare)
Pentru contractele de servicii similare prestate mentionate in Formularul 7 a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 800.000 lei fara TVApentru servicii de proiectare constructii civile si industriale, respectiv 90.000 lei fara TVA pentru asistenta tehnica din partea proiectantului sau 890.000 lei fara TVApentru contracte in care s-au prestat la un loc servicii de proiectare constructii civile si industriale in val. de cel putin 800.000 lei fara TVA si servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in val.de min 90.000 lei fara TVA se vor atasa documente suport (recomandari si alte documente) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
Cerinta nr. 1 (continuare)- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Nota 1: Ofertantii vor indica clar - prin bold-are - contractele din lista principalelor prestari de servicii care duc la indeplinirea criteriului minim de calificareNota 2: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 7, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta nr. 2 Document/proces verbalSe solicita prezentarea cel putin a unui document/proces verbal din partea unui beneficiar (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul).Se solicita ca documentele / procesele verbale sa fie emise de beneficiarii acelor contracte din lista principalelor prestari de servicii, a caror valoare cumulata este egala sau mai mare cu 800.000 lei fara TVA pentru servicii de proiectare constructii civile si industriale, respectiv 90.000 lei fara TVA pentru asistenta tehnica din partea proiectantului sau 890.000 lei fara TVApentru contracte in care s-au prestat la un loc servicii de proiectare constructii civile si industriale in val. de cel putin 800.000 lei fara TVA si servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului in val.de min 90.000 lei fara TVA
Cerinta nr.3 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Formularul nr. 9Se vor prezenta, atasat, cu privire la personalul de conducere urmatoarele informatii: - CV-uri- Copii acte calificari- Copii diplome studii de profil
Cerinta nr. 4 Declaratie privind personalul propus pentru prestarea serviciului. Se va prezenta Formularul 10. Echipa propusa trebuie sa contina cel putin: - 1 arhitect cu drept de semnatura
ingineri proiectanti pe specialitati asftel:
- 1 inginer proiectant constructor-rezistenta, - 1 inginer proiectant instalatii sanitare, - 1 inginer proiectant instalatii termice ventilatii si climatizare, - 1 inginer proiectant instalatii electrice si curenti slabi, - 1 inginer proiectant alimentare cu energie electrica autorizat ANRE, conform Ordinului ANRE nr. 24/2007- 1 inginer proiectant instalatii alimentare cu gaze autorizat ANRE, conform Ordinului ANRE nr. 24/2007- coordonator SSM care sa indeplineasca exigenta HG nr. 300/2006.
Cerinta nr. 4 (continuare)Pentru toate specializarile solicitate in cadrul cerintei nr. 4 se vor anexa: CV-uri (Formularul 11), diplome, atestari, declaratii de disponibilitate in original (Formularul 12), care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului, vechimea si experienta in domeniul de activitate, dar si un angajament de participare pentru indeplinirea contractului (in original), cu referire stricta la obiectul contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Nota nr. 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Cerinta nr. 4 (continuare)
Nota nr. 2: Pentru personalul responsabil cu derularea contractului se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate. Ofertele care nu indeplinesc aceasta cerinta vor fi considerate inacceptabile conform HG 925/2006 art. 36 alin 1 lit. b.
Cerinta nr.5 Informatii privind asociatii/subcontractantii1) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii completata de liderul Asocierii. Formularul 132) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 14
Cerinta nr.5 continuare3) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Cerinta nr.1 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea implementarii unui sistem de management al calitatii pentru serviciile solicitate - copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii al ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile aferente serviciilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
Cerinta nr.2 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2005 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea implemetarii unui sistem de protectie a mediului pentru serviciile solicitate - copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data depunrii ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de protectie a mediului al ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de protectia mediului pe domeniile aferente serviciilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2012 10:30
Locul: Universitatea din Craiova - Directia Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Nota 1: In cazul in care doua sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc cu acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Nota 2: In conformitate cu prevederile HG nr. 801/2011, incepand cu data de 01.11.2011, Autoritatea Nationala pentru Reglementatrea si Monitorizarea Achizitiilor Publice a impus publicarea in SEAP a documentatiei de atribuire sub forma de documente semnate cu semnatura electronica extinsa, necriptata. Pentru a putea verifica semnatura electronica si vizualiza documentele semnate electronic este necesara descarcarea unui utilitar gratuit. Un astfel de utilitar poate fi descarcat de la adresa www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.Nota 3. Termenele de prestarea serviciilor- Pentru serviciile de proiectare prezentul contract trebuie executat integral pana la MAXIM 31 DECEMBRIE 2012? Pentru serviciile de asistenta tehnica din partea proiectantului siElaborareaDocumentatiei si emiterea?Certificatului de performanta energetica ?durata prezentului contract este de 24 lunide la semnarea contractului de executie lucrari si ea va fi prelungita dupa finalizarea procedurii de achizitie publica pentru executia lucrari de constructii si instalatii din cadrul Proiectului ?Reabilitare, modernizare si extindere spatii de invatamant si cazare Facultatea de Mecanica Craiova P+4, D+P si desfiintare constructie C4 Calea Bucuresti, nr. 107, Craiova?, in functie de durata de executie a lucrarilor si de perioada de garantie acordata de catre constructor. Orice prelungire a duratei contractului de prestari servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului nu va genera costuri suplimentare in pentru achizitor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: str. Libertatii nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel. +40 251415899, Fax: +40 251415899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer