Licitatie Publica - Achizitie servicii de proiectare tehnica si asistenta pentru intocmirea, consultanta ,depunerea si modificarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile nationale, fonduri structurale , europene sau granturi de orice tip
Anunt de participare numarul 93348/22.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA, NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel.7457004, Email: [email protected], [email protected], Fax: 7457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de proiectare tehnica si asistenta pentru intocmirea, consultanta , depunerea si modificarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile nationale, fonduri structurale , europene sau granturi de orice tip
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: DGASPC Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 15, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica si asistenta pentru intocmirea, consultanta , depunerea si modificarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii de fonduri nerambursabile nationale, fonduri structurale , europene sau granturi de orice tip
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In functie de fondurile aprobate
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000, 000 si 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se percepe garantie de participare in cuantum de 1.000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 3% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri nerambursabile si structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006.
4.Certificat de inregistrare
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
6.Certificat fiscal priv. impozitele si taxele locale.
7.Certificat de atestare fiscala eliberatde Adinistratia fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale cu mentionarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006)
2.Bilantul contabil din ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006) vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie priv. lista principalelor prestari de servicii similare cu obiectul contractului executate in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
2.Experienta similara - dov proiectarii/implementarii unui proiect de tip elab. studii fezab. - val min 200.000 euro.
3.Recomandari - minim 2
4.Declaratie cu personal angajat, personal tehnic de specialitate cu CV-urile aferente in format european.
5.ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
D.G.A.S.P.C. Sector 6 doreste accesarea imediata a unor fonduri nerambursabile ale caror cereri de proiecte sunt deja deschisePOR AP3, DMI 3.2, POR AP4, DMI 4.2, POSCCE AP3, DMI 3.2)
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
prj reab sedii aut pb min 100000 EU-25pt;prj edif cult min 100000 EU-25pt;prj constr civ, 100000 EU-25pt;prj creare parc pb, 100000 EU-25ptPrimii 5 of, in ord des a pt vor fi select
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Etapele care trebuie parcurse si activitatile care se vor desfasura pentru a asigura indeplinirea cerintelor mentionate in caietul de sarcini
5%
Descriere:
3.
Gradul de intelegere al obiectivelor proiectului si al rezultatelor asteptate de la ofertant
11%
Descriere:
4.
Metodologia (Strategia) de prestare a serviciilor
15%
Descriere:
5.
. Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractelor subsecvente in functie de natura fiecarui serviciu in parte solicitat prin caietul de sarcini
15%
Descriere:
6.
Riscurile care pot influenta procesul de consultanta, proiectare tehnica si asistenta in vederea obtinerii fondurilor
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2010 11:00
Locul: DGASPC Sector 6, Str. Cernisoara, nr. 38-40
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici cu imputernicire si copie CI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR, PODCA, POSCCE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Cernisoara, nr. 38-40, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061019, Romania, Tel.0217457004, Email: [email protected], Fax: 0217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2010 15:39