Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii de proiectare:Proiecte tehnice PT,detalii de executie-DDE,documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor,avizelor si autorizatiilor in faza PT,asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru Imbunat


Anunt de participare numarul 93391/22.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNABORS
Adresa postala: Bors, nr.200, Localitatea: Bors, Cod postal: 417075, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Bors, Tel.0259-316155, In atentia: LileGeorgeta, Email: [email protected], Fax: 0259-417291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de proiectare: Proiecte tehnice PT, detalii de executie-DDE, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor in faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru Imbunatatirea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Santion si Alimentare cu energie electrica laCanalizare menajera in localitatea Santion in cadrul proiectului integrat finantat prin FEADR-Masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Bihor, Comuna Bors
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare: Proiect tehnic-PT, detalii de executie-DDE, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor in faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilorpentru Imbunatatirea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Santion si Alimentare cu energie electrica la Canalizare menajera in localitatea Santion din cadrul proiectului integrat finantat prin FEADR-Masura 322
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic-PT, detalii de executie-DDE, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor in faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilorpentru Imbunatatirea sistemului de alimentare cu apa in localitatea Santion (statie tratare apa, rezervor 100mc din beton armat, cladire statie pompe, retea apa, etc)pentru suma de 15672 lei si si Alimentare cu energie electrica la Canalizare menajera in localitatea Santion racord electric, tablou de putere si automatizare, inst.legare la pamant)pentru suma de 8800 lei
Valoarea estimata fara TVA: 24, 472RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 480 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Cofinantare BL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a legaliza acordul de asociere printr-un contract semnat de asociati care va fi prezentat autoritatii contractante inainte desemnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind calitatea de participant, acord de asociere(daca este cazul),
declaratie eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in181,
certificat constatator ORC complet, inclusiv lista actionarilor, emis cu max.30 zile inainte de data limita de depunere oferte, certificat de inregistrare, autorizatie ANRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale-prag minim 48900 lei
bilant contabil pe anii 2006, 2007, 2008
certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la BS si BL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestatii-servicii proiectare in ultimii trei ani,
declaratie privind personalul-minim trei experti cheie din care cel putin unul sa fie autorizat ANREsau un angajament ferm pt.acest tip de servicii electrice, curriculum vitae pt.experti, copii diplome, carti de munca si/sau CIM vizat de ITM, declaratie subcontractanti
certificarea unui sistem de management calitate ISO 9001, conditii contractuale acceptate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2010 10:00
Locul: Judetul Bihor, Localitatea Bors, nr.200, sediul Primariei Comunei Bors
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat prin FEADR-Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str.parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426728, Email: [email protected], Fax: 0259-426780
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data comunicarii unui act al achizitorului catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Bors
Adresa postala: Judetul Bihor, Localitatea: Bors, Cod postal: 417075, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2010 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer