Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie SERVICII DE REABILITARE SI MODERNIZARE NAVA DE PASAGERI OVIDIU


Anunt de participare numarul 68848/18.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.945, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie SERVICII DE REABILITARE SI MODERNIZARE NAVA DE PASAGERI OVIDIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: punctul de lucru al contractantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea SERVICII DE REABILITARE SI MODERNIZARE NAVA DE PASAGERI OVIDIU, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50241100-7 - Servicii de reparare a navelor (Rev.2)
50244000-7-Servicii de reconditionare a navelor sau a ambarcatiunilor (Rev.2)
50245000-4-Servicii de modernizare a navelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea SERVICII DE REABILITARE SI MODERNIZARE NAVA DE PASAGERI OVIDIU, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini.din Capitolul II al documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 163, 046RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000 lei. Garantia de buna executie este dec 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezenta autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de elig-Form12ADecl. priv. neincadr. in prev. art.181-Form12BDeclaratie participant Form12CCertif. const. elib. de Of. Reg. Comertului domeniu adecvat obiectului procedurii-Certif. de inreg. fiscala elib.de Of. Reg. ComertuluiCertif. de plata a impozitelor si taxelor locale, in term. de valab., elib. de Consiile localeCertif. de atestare fiscala pentru pers. jur., in term. de valab., elib. de Adm.financiare.Pers. jur./fiz. straine-op. ec. va prez. docum. edif. prin care sa dovedeasca forma de inreg. ca pers. fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 2.500.000 leilichiditatea generala mai mare sau egala cu 100, solvabilita patrimoniala mai mare sau egala cu 30
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cel putin un contract similar, cu o valoare egala sau mai mare cu 300.000 lei sau maximum 3 contracte similare a caror valoari insumate sa depaseasca 500.000 lei-un doc plutitor sau o cala pentru ridicarea navelor-o persoana autorizata de Autoritatea Navala Romana pentru activitatea de examinari nedestructive-pentru a fi admis, ofertantul trebuie sa detina Autorizatia pentru desfasurarea activitatilor de transport naval in porturi si pe cai navigabile, eliberata de Autoritatea Navala Romana. Autorizatia precizata mai sus trebuie sa dea ofertantului dreptul de a efectua reparatii la nave inafara santierelor navale.-pentru a fi admis, ofertantul trebuie sa detina Autorizarea ca producator de produse, servicii si echipamente in domeniul naval, eliberata de Autoritatea Navala Romana. Autorizarea precizata mai sus trebuie sa dea ofertantului dreptul de a realiza lucrari mecanice si electrice, - ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 sau echivalent de un organism mebru al EA - European Co-operation for Accreditation.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2008 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Braila camera 404
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris ptr. reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 10 zile de la data constatarii despre un act al aut contr pe care contestatorul il considera nelega
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA - COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2008 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer