Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Servicii de reparatie si intretinere la autovehicule


Anunt de participare numarul 93838/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Adresa postala: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Punct(e) de contact: Prala Stefan, Tel.0250746984, Email: [email protected], Fax: 0250732147, Adresa internet (URL): ftp: //hidro-oltmijlociu.ro, user: publicc, parola: public9a, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala unei societati de drept privat cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii di Servicii in domeniul hidro
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Servicii de reparatie si intretinere la autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Service-ul prestatorului
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Servicii de reparatie si intretinere la autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 9.500 lei si va fi depusa astfel : Lotul A)- 4.700 lei;Lotul B)- 4.000 lei;Lotul C)- 400 lei;Lotul D)- 400 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; Plata se face cu OP la maxim 90 zile de la facturarea serviciului prestat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea, conform formular A anexat prezentei;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, din OUG 34/2006, conform formular B anexat;
-certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului si Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie teritoriala (copie);
-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetele locale si la bugetul asigurarilor sociale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 30.06.2009;
-cifra de afaceri pe anul 2009;
-solvabilitatea patrimoniala la data de 30.09.2009; lichiditate curenta;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie emisa de Ministerul Transporturilor-Registrul Auto Roman=valabila pentru toate tipurile de operatii prestate si pentru toate loturile care fac obiectul prezentei achizitii;
-Autorizatie de functionare;
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul C2 si anexa) = minim 3 contracte;
-Declaratie pe proprie raspundere ca detine soft de la fabricantul autoturismelor pentru reparatia acestora;
-Lista dotarilor cu utilaje si echipamente (de diagnosticare, de reglaje, etc.) si performantele acestora;
-prezentarea certificatului de implementare a sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2001 al prestatorului (copie);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2010 10:00
Locul: Calea Bucuresti, nr.269, Ramnicu Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la deschiderea ofertelor cei care detin imputernicire din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021-3104641, Fax: +4 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea
Adresa postala: Strada Scuarul Revolutiei, nr.1, ,Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel.0250-739120, Fax: 0250-732207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Filialei pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Ramnicu Valcea SA
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr.269, ,Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Tel.0250-746984, Email: [email protected], Fax: 0250-732147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2010 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer