Licitatie Publica - Achizitie servicii de salubrizare
Anunt de participare numarul 11169/21.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, In atentia: Bogdan Netcu, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii de salubrizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: imobilele de invatamant, caminele si cantina studenteasca de pe raza Municipiului Bucuresti (conform anexei la Caietul de sarcini);
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 386, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatenie in imobilele de invatamant si camine ale Academiei de Studii Economice Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90121120-8 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de evacuare deseuri menajere din imobilele de invatamant si cantina ale Academiei de Studii Economice Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 386, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: scrisoare de garantie bancara, in valoare de 2300 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului subsecvential de prestare servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca : obiectul de activitate al ofertantului includ servicii care fac obiectul contractului nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr 64 / 1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Certificatul unic de inregistrare(CUI) )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala, pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 150.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 ani, cel putin un contract (sau mai multe contracte cumulate) care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat: 120.000 RON. Nu se pot cumula mai mult de trei contracte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1747
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: se poate achita cu numerar la casieria unitatii sau la Compartimentul Achizitii Publice
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2007 14:30
Locul: Compartimentul Achizitii Publice, cladirea din strada Caderea Bastiliei, etaj 1, camera 0115.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117, SECT.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 16:32