Licitatie Publica - achizitie servicii de spalatorie pentru lenjerie si echipament sanitar
Anunt de participare numarul 98114/17.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala: bd decebal nr 35 bl I4 parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala: bd decebal nr 35 bl I4 parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel.0233232390, Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie servicii de spalatorie pentru lenjerie si echipament sanitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt b-dul traian nr 1-3 judetul neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 798, 720 si 3, 194, 880RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de spalatorie pentru lenjerie si echipament sanitar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 798, 720 si 3, 194, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar part 500 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181;certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala;declaratie pe prorpia raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art5 alin 1 din legea 21/1996;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original;autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesarpentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii3 ani;declaratie pe propria raspundere refritoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune;declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul contractului de servicii;declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;autorizatie sanitara privind serviciul de vspalatorie pentru unitati medicale;dovada efectuarii cursurilor de igiena de catre personalul implicat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 12:00
Locul: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt bd decebal nr 35 bl I4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputernici ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleos nr6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bacau
Adresa postala: str cuza voda nr.1, Localitatea: bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatora oricarui act pe care acesta il considera nelegal conf art 256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt compartiment juridic
Adresa postala: b-dul traian nr 1-3, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2010 15:03