Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN OCAZIONAL


Anunt de participare numarul 142880/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Externe
Adresa postala: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR NR. 50, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011864, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Marcu, Tel. +40 214311870, In atentia: Mihai Coriolan Costa, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213102179, Adresa internet (URL): www.mae.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII DE TRANSPORT AERIAN OCAZIONAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 13, 226, 908.32RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente: Zilnic. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 88920.39 LEI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de transport aerian ocazional, conform contractelor subsecvente sau comenzilor subsecvente acordului-cadru, care vor fi incheiate pe durata valabilitatii acestuia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata minima de bilete ce se va achizitiona: 3.000 buc.Cantitatea estimata maxima de bilete ce se va achizitiona: 5.000 buc.Valoarea estimata fara TVA: 3030080.71 EURO.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 226, 908.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 250000 lei; perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Forma de constituire: garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2), (3) si (6) din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formularul 1.1 si (daca este cazul) formularul 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; in cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; Pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta : data la care se va face echivalenta leu/valuta: data publicarii invitatiei de participare; curs bancar: BNR; Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Se va constitui numai pentru contractele subsecvente cu valoarea mai mare decat cea prevazuta la art.124 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Cuantum: 5 % din pretul contractului subsecvent, fara TVA; Forma de constituire: garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul MAE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): formularul 2.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: formularul 3 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul);
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: formularul 4 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: formularul 5 - se va completa si de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Robert Marius Cazanciuc, Georgica Fusea, Mihaela Cristina Serte, Mihai Coriolan Costa, Constantin Marcu, Cristian Rujinschi, Florentin Indruseschi, Vasc Alexandru, Popa Cristian Gabriel si Marin Iordache.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantul va completa formularul 6 ? Informatii generale. Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Acreditare membru IATA (International Air Transport Association) sau ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism) sau similar.
Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.Acreditare membru IATA (International Air Transport Association) sau alte organizatii similare ANAT (Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism) sau similar.
Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie cel putin egala cu 177800 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta cifra de afaceri globala, calculata pe baza raportarilor contabile din ultimii trei ani financiari incheiati (formularul 7). Eventuala conversie leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Se vor prezenta documente (recomandari / certificate) de la alti beneficiari. Ofertantul va demonstra capacitatea de a indeplini cel putin un contract cu valoarea totala (fara TVA) de minim: 88900 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta documente (recomandari / certificate) de la alti beneficiari, din care sa reiasa ca pana la termenul limita de primire a ofertelor, ofertantul a prestat servicii similare cu cele care fac obiectul prezentului acord-cadru, in valoare de minim: fara TVA: 88900 lei (sau valoarea calculata in euro la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR), in cadrul unui singur contract de servicii sau unui singur contract subsecvent unui acord-cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2013 10:30
Locul: Ministerul Afacerilor Externe, DAPA, B-dul. Aviatorilor nr. 50, Sector 1, 011864 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa, de catre ofertanti, pentru a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criteriul de atribuire precizat, respectiv cel mai mic pret, se refera la valoarea taxei de servicii (TS) ofertata.In situatia in care vor fi doua sau mai multe oferte cu aceeasi TS in clasamentul primilor 5, vor fi selectati toti operatorii economici ale caror oferte se claseaza in primele 5 locuri, chiar daca se va depasi numarul maxim estimat.Criteriul de atribuire la reluarea competitiei pentru incheierea contractelor subsecvente acordului-cadru, sau lansareacomenzilor subsecvente acordului-cadru: pretul cel mai scazut al biletelor de avion ofertate.In situatia in care in urma invitatiei la reluarea competitiei mai multi operatori economici prezinta acelasi cel mai mic pret/bilet, cu respectarea conditiilor solicitate de autoritatea contractanta, va fi considerata castigatoare oferta care mentioneaza cel mai apropiat termen de emitere a biletului de data si ora zborului.Toate certificatele/documentele solicitate trebuie sa fie prezentate conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011 al ANRMAP, impreuna cu stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului.Documentele emise de societati de asigurare si/sau banci vor fi inaintate in forma originala.Toate documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru documentele in care legea nu prevede un termen de valabilitate: acestea vor fi emise nu mai devreme de 30 de zile calculate pana la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul in care documentele sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Persoana care este autorizata sa semneze declaratiile/formularele, va depune dovada(documentul emis de catre o autoritate competenta, de exemplu Registrul Comertului) capacitatii sale de reprezentant legal al operatorului economic; iar in cazul cand respectiva persona nu este reprezentantul legal al operatorului economic, va atasa o imputernicire semnata de catre acesta.In situatia in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, fiecare membru de grup va inainta toate documentele si formularele mai sus mentionate.Persoana desemnata pentru participarea la sedinta de deschidere, va prezenta imputernicirea scrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Externe ? Directia Juridica
Adresa postala: Aleea Alexandru nr. 31, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011822, Romania, Tel. +40 214311444, Email: [email protected], Fax: +40 213192374, Adresa internet (URL): www.mae.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer