Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie servicii debitare, incarcare, transport si valorificare a deseurilor metalice rezultate din demolari la statia de epurare a apelor uzate Bucuresti Etapa-I


Anunt de participare numarul 85282/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: BD. REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO 050013, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Florentina Apostol, Tel.021.305.55.30, In atentia: Elena Badoiu, Camelia Stan, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.30, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie servicii debitare, incarcare, transport si valorificare a deseurilor metalice rezultate din demolari la statia de epurare a apelor uzate Bucuresti Etapa-I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Glina, Soseaua de Centura nr. 306
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie servicii debitare, incarcare, transport si valorificare a deseurilor metalice rezultate din demolari la statia de epurare a apelor uzate Bucuresti Etapa-I
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511100-3 - Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de deseuri metalice este de 2500 tone pentru 2009
Valoarea estimata fara TVA: intre 492, 660 si 788, 220RON
II.2.2) Optiuni
Da
art. 122 lit.j din OUG nr.34/2006 pt.max.1500 tone pt.an 2010 (val. max pt. 2010 de 295560 lei)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 6000 lei (virament bancar/instrument de garantare emis de soc.bancara ori oc.asigurari), garantie buna executie: 7% din val.contr.fara TVA(intr.de garantare emis in cond legii)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Istoricul Litigiilor
Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
suma rezultatelor exercitiilor financiare pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) pozitive
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara si recomandari
-Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru prestarea serviciilor
-Resurse umane si structura de management
-Informatii privind subcontractantii-Autorizatie de mediu
-Informatii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-centralizator cu principalele servicii de debitare, incarcare, transport si valorificare deseuri metalice prestate in ultimii 3 ani-dovada detinerii a) utilajelor de debitare a deseurilor metalice; b) utilajelor de incarcare a deseurilor metalice; c) mijloacelor de transport prevazute cu containere de capacitate corespunzatoare pentru acest tip de deseuri (cel putin 12-22 tone/mijloc de transport).-prezentare lista personal cheie, care va fi angajat in cadrul contractului care sa descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta in domeniu a personalului propus pentru indeplinirea contractului. Pentru persoanele nominalizate in lista se vor prezenta obligatoriu copii ale Certificatelor/Atestatelor si o declaratie - in original - de disponibilitate de participare in indeplinirea contractului.In lista sa fie numit: un Coordonator de proiect care trebuie sa aiba cel putin un an de experienta adecvata si de calificare profesionala dovedita, relevanta pentru servicii de natura similara cu acest proiect. Pentru acesta se va completa un CV (formularul 11), declaratia de disponibilitate si se va prezenta certificatul/atestatul acestuia si Un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca (care poate fi angajatul ofertantului cu contract de munca sau un colaborator persoana fizica/juridica cu contract de colaborare/prestari servicii).-in cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului, atunci va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora.Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare.-documente emise de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile care confirma autorizarea prestarii serviciilor in domeniul colectarii si valorificarii deseurilor metalice feroase si neferoase.-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatieidesecuritatesisanatatein munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul unitar/tona ofertat pentru prestari servicii
50%
Descriere: Pretul unitar/tona
2.
Venit unitar/tona obtinut din valorificarea fierului vechi
50%
Descriere: Venit unitar/tona
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2009 13:00
Locul: Municipiul Bucuresti, D.A.C.C.-Bd. Regina Elisabeta 47, et.1, cam.136, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Scrisoare de imputernicire pentru semnarea ofertei, in original. Reprezentantul ofertantului participant la sedinta va prezenta copie act identitate (BI/CI/Pasaport)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80, Fax: 021 319 51 76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termene conform prevederi legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bucuresti-Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala: Bd Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, et 1, cam. 136, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050013, Romania, Tel.021 30 555 30, Email: [email protected], Fax: 021 30 555 30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2009 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer