Licitatie Publica - Achizitie servicii examinari nedistructive si distructive a cordoanelor de sudura
Anunt de participare (utilitati) numarul 41403/16.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.021.314.76.00, In atentia: Elena Berba, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: str. Maximilian Popper, nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel.021-326.26.53, In atentia: Elena Berba, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: str. Maximilian Popper, nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel.021-326.26.53, In atentia: Elena Berba, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice
Adresa postala: str. Maximilian Popper, nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Publice, Tel.021-326.26.53, In atentia: Elena Berba, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie servicii examinari nedistructive si distructive a cordoanelor de sudura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Atelierul de sudura RADET- B-dul Timisoara , nr.78 sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de examinari nedistructive si distructive a cordoanelor de sudura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74313220-4 - Servicii de testare nedistructiva (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime sunt evidentiate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare :10000RON/2784euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare : bugetul de stat ( din proiecte)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art44/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime: declaratii privind eligibilitatea, certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata la data 30.10.2007, certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, etc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime : fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri 600000RON/167033euro, bilantul contabil aferent 2006, etc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinte minime : lista principalelor prestari de servicii , experienta similara - indeplinirea a trei contracte a caror valoare insumata sa fie mai mare sau egala cu 200000RON/55678euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP296/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar sau OP in contul RADET RO87RNCB0074006423030001 BCR sector 3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2008 10:00
Locul: str. Maximilian Popper , nr. 30 , bloc F6 , sector 3 - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RADET-Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Maximilian Popper , nr.30, bloc F6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Tel.021-326.26.53, Email: [email protected], Fax: 021-326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2008 09:45