Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii hranire


Anunt de participare numarul 46836/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 01249 ARAD
Adresa postala: ARAD, str. CETATII, nr. 1-3, Localitatea: Arad, Cod postal: 310255, Romania, Punct(e) de contact: IULIUS SOARE, Tel.0257/280700, Fax: 0257/214414
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul U.M. 01249 Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 47 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 514, 358RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2008= 692280 RON; 2009= 996386 RON; 2010= 1216865 RON; 2011= 1608827 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor de militari in garnizoanele: Arad, si Lipova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea zilnica a unui efectiv mediu de 580 persoane, in garnizoanele Arad si Lipova
Valoarea estimata fara TVA: 4, 514, 358RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu pana la 4 luni, cu conditia asigurarii fondurilor necesare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.06.2008 pana la 30.03.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Solicitam depunerea unei garantii bancare de participare in valoare de: 27086 RON prin scrisoare de garantie bancara. Garantia de buna executie este de 9% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat de la bugetul de stat. Plata prin virament la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor se va face conform art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- certificat de atestare fiscala, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
- capacitatea de exercitare a activitatilor profesionale prin prezentarea de certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii- prezentat in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea fisei de informatii cu date complete, dovada unei cifre de afaceri medii pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent contractului la valoarea de 1.314.856 lei fara TVA, prezentarea bilantului pe ultimii doi ani, lichiditate generala mai mare 100% si cu tendinta crescatoare si solvabilitate patrimoniala, medie, pe ultimii trei ani mai mare de 30% si cu tendinta de crestere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte cu o valoare totala echivalenta cu minim 644.280 lei fara TVA, lista a principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar de servicii, autorizatii sanitar-veterinare pentru punctele de lucru si mijloacele de transport pe care le detine, asigurarea tehnica si de personal cu dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar nr. 65
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la autoritatea contractanta in momentul ridicarii documentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 12:00
Locul: Sediul Unitatii Militare 01249 Arad.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia are dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevedirele art.272 din O.U.G. -34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01249
Adresa postala: str. Cetatii, nr. 1-3, Localitatea: Arad, Cod postal: 310255, Romania, Tel.0257280700, Fax: 0257214414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 20:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer