Licitatie Publica - Achizitie servicii hranire
Anunt de participare numarul 8366/03.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01249 ARAD
Adresa postala: ARAD, str. CETATII, nr. 1-3, Localitatea: Arad, Cod postal: 310255, Romania, Punct(e) de contact: DIANA ELENA ADRIANA MOLNAR, Tel.0257/280700, Email: [email protected], Fax: 0257/214414
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii hranire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Locurile principale de prestatie: la sediile: U.M. 01249 Arad, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01191 Lipova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor de militari din garnizoana Arad, garnizoana Oradea si garnizoana Lipova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea unui efectiv mediu de 350 militari si maxim 450 in garnizoana Arad, a unui efectiv de 200 militari in garnizoana Oradea si a unui efectiv de 30 militari in garnizoana Lipova.
Valoarea estimata fara TVA: intre 238, 415 si 360, 839EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu pana la 4 luni, cu conditia asigurarii fondurilor necesare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Solicitam depunerea unei garantii de participare de 16058 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat plata prin virament in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa nu se incadreze in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G.-34/2006 - Certificat constatator emis de Registrul Comertului, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii de hranire - Autorizatie de functionare valabila cel putin pana la 31.12.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra de afaceri anuala minima in domeniul de activiate aferent obiectului contractului de prestari de servicii de hranire, pe ultimii 3 ani: 715245 Euro b) Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100% pe ultimii 3 ani si sa prezinte tendinta crescatoare c) Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30% pe ultimii 3 ani si sa prezinte tendinta crescatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale; b) Fisa de informatii privind experienta similara;
c) Recomandare din partea a 3 beneficiari pentru care ofertantul presteaza sau a prestat activitati de hranire; d)Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
65
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 17 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata prin numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2007 09:00
Locul: Unitatea Militara 01249
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit al acestuia, are dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: +(4)021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01249
Adresa postala: str. CETATII, nr. 1-3, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310255, Romania, Email: [email protected], Fax: +(4)0257.214414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2007 22:33