Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii implementare sistem electronic managementul documentelor


Anunt de participare numarul 133545/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Contracte, Autorizare Agenti Economici, Tel. +40 212524446, In atentia: Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: +40 212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro ?rubrica Licitatii si achizitii publice, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii implementare sistem electronic managementul documentelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sistem electronic de management, consultanta pentru implementarea, instruire personal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 723, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 13720 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta.Garantia de participare se constituie: ? prin virament bancar . Documentul de plata va avea confirmarea Bancii pentru suma constituita. (Viramentul bancar se poate realiza si in contul RO 37 TREZ 702 5006 XXX 000 197, deschis la Trezoreria Sector 2), Sau? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform Formularului 1- original, din Sectiunea II- Formulare. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de oricare societate bancara sau de oricarei societate de asigurari, care devine anexa la contract.? cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului, fara TVA;? In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul 2 din Sectiunea II- Formulare. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre prestator la sediul Beneficiarului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta Declaratie privind eligibilitatea, Formular 3- original- din Sectiunea II- Formulare.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 4- original, din Sectiunea II- Formulare.
2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor (dovada platilor la zi catre bugetul consolidat), in original sau copie ?conform cu originalul?.
3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, in original sau copie ?conform cu originalul?.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), care sa ateste situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original sau copie ?conform cu originalul?.
Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta. Declaratia operatorului economic (Formular 5- original, din Sectiunea II- Formulare)Comisia de evaluare va fi compusa din personal de specialitate din cadrul Sector 2 si DVBL Sector 2, membrii ce vor fi nominalizati prin dispozitia Primarului Sector 2.
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Primar ? Neculai Ontanu
Director ? Ion Marin
Director- Elena Nita
Director DVBL ? Cristian Atanasie Dutu
Sef Serviciu ? Victorita Bocea
Sef Serviciu ? Lucian Mitroiu
Sef Birou ? Sanda Popescu
Consilier ? Dumitru Sandu
Declaratie pe proprie raspundere "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform Formular6- original, din Sectiunea II- Formulare. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte: 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate, in oricare din formele prevazute la art. 5 din Ord. ANRMAP nr. 509/2011(original;copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). ? autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata
Persoane juridice/fizice straine (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte :
- documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 723700 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte
O lista a principalelor serviciiprin prezentarea de contracte prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiariindiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3documente/contracte/procese-verbale de receptie care saconfirme prestarea de servicii in valoare de 723.700, 00 RON.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic pentru natura si dimensiunile acestui proiect strategic.
Expert 1 Manager de proiect: -Studii universitare de lunga durata finalizate-Experienta in proiecte similare in calitate de Project Manager-participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar
Expert 2 Arhitect de solutie: -Studii universitare de lunga durata in domeniul IT&C finalizate- experienta in lucru cu solutia ofertataExperienta in proiecte similare in calitate de arhitect de solutie-participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar
Expert 3 Analist de business: - Studii universitare de lunga duratafinalizate- experienta in lucru cu solutia ofertata- cel putin un curs de instruire profesionala in domeniul analiza si managementul cerintelor in proiecte absolvit cu certificat profesional- experienta in proiecte similare in calitate de analist de business
Expert 4 Expert management documente: -Studii superioare de lunga durata finalizate;
- experienta in domeniul IT de la absolvirea studiilor superioare;
-Certificare recunoscuta national/international in domeniul managementul serviciilor IT - ITIL v3 sau echivalent (certificare)
-Competente relevante: experienta in calitate de specialist management documente in proiecteparticiparea personalului responsabil in cel putin un proiect similar
Expert 5 Trainer: - Studii superioare de lunga durata finalizate
- certificare pentru sustinerea cursurilor de Formatori, certificare recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului.
- Cunostinte tehnice referitoare la platforma solutiei ofertate
Competente relevante: experienta in calitate de specialist management documente in proiecte similare(se va demonstra prin prezentarea de recomandari de la beneficiari).
Alti specialisti (non experti principali):
1.Personal coordonare a fazei de pregatire a documentelor ?persoane cu experienta practica in derularea a activitatilor de pregatire documente;2.Personal coordonare a fazei de scanare a documentelor - persoane cu experienta practica in derularea activitatilor de scanare de volum;3.Personal coordonare a fazei de indexare ?persoane cu experienta practica in derularea activitatilor de indexare documente.
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Managementul Securitatii Informatiei ? ISO/IEC 27001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
70913/20.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S97-159171 din 20.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 11:00
Locul: sediul administrativ al Primariei Sectorului 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 256^2, alin. (1), lit. b, din OUG nr. 34/2006, persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti - Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 212096000/116, Email: [email protected], Fax: +40 212523410, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer