Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii informatizate privind activitatea DRP si schimbul de informatii interinstitutionale ale acestuia


Anunt de participare numarul 82350/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DEPARTAMENTUL PENTRU RELATIA CU PARLAMENTUL
Adresa postala: PIATA VICTORIEI NR1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011791, Romania, Punct(e) de contact: MARIA ALEXANDRESCU, Tel.0213163553, Email: [email protected], Fax: 0213163553, Adresa internet (URL): www.drp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii informatizate privind activitatea DRP si schimbul de informatii interinstitutionale ale acestuia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Piata Victoriei nr. 1, Sector 1, Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 578, 151.26RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cate un contract subsecveant pe an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii informatizate privind activitatea DRP si schimbul de informatii interinstitutionale ale acestuia conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72110000-9-Servicii de consultanta privind selectarea tipului de hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii informatizate privind activitatea DRP si schimbul de informatii interinstitutionale ale acestuia conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 9, 578, 151.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garntie bancara de participare in valoare de 110000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare. In cazul in care oferta comuna a grupurilor de operatori economici este declarata castigatoare, se solicita ca asocierea sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - bugetul de statCertificat emis de Primaria de la sediul social si punctul de lucru implicit - taxe si impozite locale [bugetul local]Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificatul de inregistrare fiscala a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2007 si 2008 sau extrase de bilant
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2006 2008 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant
Fisa de informatii privind experienta similara
Principalele prestatii de servicii in ultimii 3 aniCertificate:
- pentru ofertant se solicita certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001
- pentru producatorul echipamentelor de calcul se solicita certificare ISO 9001 si ISO 14001- pentru operatorul de comunicatii se solicita certificare ISO 9001.- operatorul de comunicatii va anexa autorizatia de la producator pentru echipamente de tip router/firewall/vpn
- operatorul de comunicatii va prezentapentru serviciile de comunicatii CertificatANRCTIAutorizatii specifice pentru produse
Cerinte: - ofertantul trebuie sa prezinte Autorizatie pentru livrarea produselor (echipamente de calcul) in original sau copie legalizata emisa de catre producator, adresata autoritatii contractante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
propunere tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1485/DRUFC/09.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 12:00
Locul: Piata Victoriei nr.1. sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertiii cooptati si cate un reprezaentat din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Accesul la documentatia de atribuire este direct si nerestrictionat de la data publicarii pe www.e-licitatie.ro si pe www.drp.gov.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul pt Relatia cu Parlamentul - Directia Resurse Umane, Financiar, Contabilitate
Adresa postala: Piata Victoriei nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011791, Romania, Tel.+40213143400/1044, Email: [email protected], Fax: +40213163553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer