Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii internet si CATV, pentru anul 2009.


Anunt de participare numarul 69292/24.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN VALOSCHI, Tel.208.25.25 int.26.195;, In atentia: CRISTIAN VALOSCHI, Email: [email protected], Fax: 021.317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii internet si CATV, pentru anul 2009.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Prestarea in anul 2009 a serviciilor de internet si CATV, pe baza de abonament lunar, pentru sediile I.G.P.R., conformprecizarilor din Specificatia Tehnica a Caietului de Sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 369, 780RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru de serviciipe o perioada de 1 an(01.01. 2009 31.12.2009 ), in urma aplicarii procedurii de atribuire licitatie deschisa, cu un singur operator economic, atribuind ulterior contractul subsecvent ( pe anul 2009) operatorului economic declarat castigator al procedurii . Valoarea maxima a contractului subsecvent atribuit :369780 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de internet si C.A.T.V., pentru toate sediile Inspectoratului General al Politiei Romane pentru anul 2009, in conformitate cu cerintele din Specificatia Tehnica a Caietului de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
92232000-6-Servicii de televiziune prin cablu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului subsecvent atribuit : prestarea serviciilor de internet si CATV in anul 2009 ( 12 luni ), la sediile I.G.P.R., conform cerintelor din Specificatia Tehnica.
Valoarea estimata fara TVA: 369, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : nu se solicita.Garantia de buna executie este de 5 % din pretulcontractului subsecvent atribuit , fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratieprivindneincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34 / 2006, Certificate constatatoare (in original sau copielegalizata)din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificat constatator (original sau copie legalizata ) emis in anul 2008 de Oficiul Registrului si Comertului/Autorizatia de functionare valabila (copie legalizata)- pt. persoane fizice, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrarecapersoana juridica / fizica si, dupa caz, deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit(original si copie legalizata in limba romana)- pt. ofertantii straini, ISO 9001 sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile ( inclusiv Situatiilecontului de profit si pierdere) aferente anilor 2005 si 2006, 2007 vizate si inregistrate de organele competente( in copie ).
- Declaratie privind cifrade afaceri globala pe anii 2005, 2006, 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media aritmetica a profitului net pe anii2005, 2006, 2007 trebuie sa fiepozitiva.Media aritmetica a cifrei anuale de afaceri a ofertantului pe anii 2005, 2006, 2007 trebuie sa fie de minim 900.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
43zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2008 11:00
Locul: sediul I.G.P.R.-D.M.L., str. Mihai Voda, nr. 6, sector 5, Bucuresti, , tel 021.2082525 int.26.195
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos. nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de maxim 5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R.-Directia Management Logistic
Adresa postala: str. Mihai Voda, nr. 6, sector 5., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 05044, Romania, Tel.021.2082525, int. 26195, Email: [email protected], Fax: 021.317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2008 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer