Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii paza


Anunt de participare (utilitati) numarul 70622/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel.0269-253135, In atentia: Nistor Maria, Email: [email protected], Fax: 0269-253131
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie servicii paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sediul RA Aeroportul Sibiu, Str. Sos. Alba Iulia, Nr. 73
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de paza perimetrala a aeroportului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de paza vor fi prestate pentru o perioada de 10 luni.
Valoarea estimata fara TVA: intre 686, 000 si 914, 668RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia part.: 13720 lei;Garantia buna executie: 10% din valoarea contractului (50% reducere pt. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind elegibilitatea;
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata;
3)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) valabile la data deschiderii ofertelor;
4)Copia Certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
5)Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata;
6)Pentru persoanele juridice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (se va completa Fisa de informatii generale);
2)Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat de autoritatile competente, sau extrase din bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari;
2)Se va comleta formularul "Experienta similara";
3)Se vor prezenta cel putin 2(doua) contracte de servicii de paza(in copie);
4)Se vor prezenta cel putin 2(doua) recomandari din partea altor beneficiari de servicii similare;
5)Certificate care sa ateste asigurarea sistemului calitatii (ISO 9001 sau echivalent);
6)Documente care sa ateste certificarea sistemului propriu de management de mediu (SR EN ISO 14001 sau echivalent);
7)Documente care sa ateste certificarea sistemului propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale (OHSAS 18001 sau echivalent);
8)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
9)Licenta eliberata de IGPR conform art. 20, alin. 2 din Legea 333/2003 (copie);
10)Avizul IGP pentru conducatorul societatii de paza/directorul sucursalei/directorul punctului de lucru (copie);
11)Avizul IGP pentru zona de functionare a dispeceratului de monitorizare in care se afla obiectivul (copie);
12)Dovada ca detine serviciu de monitorizare/interventie operationala pentru obiectiv pe raza Municipiului Sibiu (propriu sau inchiriat), cu program de 24h, regulamentul de organizare si functionare a acestuia, precum si avizarea sa conform HG 1010/2004.
13)Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: -Numerar, de la sediul RA Aeroportul Sibiu, -Prin virament, in contul RO30RNCB0232017887690001, deschis la BCR Sibiu, Suc. N.Balcescu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 11:00
Locul: Sediul RA Aeroportul Sibiu, Str. Sos. Alba Iulia, Nr. 73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportului Sibiu
Adresa postala: Str. Sos. Alba Iulia, Nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel.0269/253135, Email: [email protected], Fax: 0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer