Licitatie Publica - Achizitie servicii postale - serviciul confirmare de primire
Anunt de participare numarul 131949/10.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Fiscala Brasov
Adresa postala: str. Dorobantilor nr. 4, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500009, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Benga, Tel. 0268 / 474440 int 124, Email: [email protected], Fax: 0268 / 410540, Adresa internet (URL): www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA DE INTERES LOCAL
Activitate (activitati)
Altele: stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii postale - serviciul confirmare de primire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport de corespondenta pe uscat si aerian
Locul principal de prestare: sediul Directiei Fiscale Brasov- str. Dorobantilor nr.4
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 23 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 370, 967.74RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciu postal are ca obiect trimiteri postale inregistrate, in plicuri, cu greutatea de la 0 g la 2 kg, a carui particularitate consta in predarea catre expeditor a dovezii privind predarea trimiterii, confirmata si datata in scris de catre destinatar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64110000-0 - Servicii postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima a acordului cadru: 400.000 bucati trimiteri postale
Cantitatea maxima a acordului cadru: 600.000 bucati trimiteri postale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 370, 967.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.02.2012 pana la 31.12.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: 11.854, 84 lei (0, 5 % din valoarea estimata a acordului cadru);garantie de buna executie: 2 % din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 1 (Operatorul economic care are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj si bugetul local va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 /2006); Declaratia pe propria raspundere privind naincadrarea in prevederile art.69?1?? din O.U.G. 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii;Formularul 6;certificat de plata a obligatiilor fiscale eliberat de D.G.F.P a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul; certificat de neurmarire fiscala eliberat de Directia Fiscala a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul;certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;In cazul Persoanelor fizice romane: Cerinta obligatorie: autorizatie de functionare / altele echivalente;In cazul Persoanelor juridice / fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada ca este autorizat sa efectueze servicii postale prin detinerea certificatului-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.16 din OG. Nr.31 /2002 privind serviciile postale;Formularul 2( operatorii economici vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, avand o valoare cumulata de 250.000 lei. Operatorii care nu si-au indeplinit conditiile contractuale nu vor fi admisi la procedura); Formularul 7 (Contractul sau contractele care justifica experienta similara solicitata trebuie sa fie insotite de o RECOMANDARE sau document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale din partea beneficiarului); ISO 9001 sau alt certificat in domeniul calitatii (Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001, sau echivalent nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
Prezentarea unui document in care se precizeaza ca auditul a fost finalizat , urmand ca operatorul economic sa primeasca certificarea propriu-zisa, poate constitui o dovada privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalent.
Operatorii economici nerezidenti (straini) : vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele, iar aceasta cerinta minima trebuie indeplinita individual de catre fiecare asociat).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Licitatia electronica se va desfasura in data de 03.02.2012- Licitatia electronica se va incheia in data de 06.02.2012
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2012 12:00
Locul: sediul Directiei Fiscale, Brasov, Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Fax: 4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-10 zile daca valoarea contractului este egala sau mai mare decat pragurile valorice de la art. 55 alin. (2);
- 5 zile daca valoarea contractului este egala sau mai mare decat pragurile valorice de la art. 55 alin. (2);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Dorobantilor nr.4, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500009, Romania, Tel. 0268/474440, Fax: 0268/410540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2011 10:07