Licitatie Publica - achizitie servicii sanitar veterinare la csv slobozia mandra su csv uda clocociov
Anunt de participare numarul 128833/23.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TELEORMAN
Adresa postala: comuna nanov, judetul teleorman, Localitatea: Nanov, Cod postal: 147215, Romania, Punct(e) de contact: iuliana anghel, Tel. 0247/319638, Email: [email protected], Fax: 0247/319.296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie servicii sanitar veterinare la csv slobozia mandra su csv uda clocociov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: CSV Slobozia Mandra, Csv Uda Clocociov
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 233.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii sanitar veterinare la CSV SLOBOZIA MANDRA, UDA CLOCOCIOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
csv slobozia mandra - 121386
csv uda clocociv -112409
Valoarea estimata fara TVA: 233, 795RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1-1121, 38lot 2-1124, 09
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligib, declaratie privind neincadrarea in art.181, certificat de atestare fiscala , certificat privind plata taxelor si impozitelor locale , declaratie privind calitatea de participant la procedura, Cazier judiciar , certificat fiscal , cewrtificar de participare la licitatie cu oferta independenta , certificat constatator emis de orc din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator.certificat de inregistrare emis de orc , certifica de inregistrare emis de registrul unic al cab.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale si cifra de afaceri pe ultimi 3 anifisa de identificare fiscala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
atestat de libera practica
diploma sau adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acredidate
declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii precum si ca le va respecta pe parcusul indeplinirii contractului de servicii.
inf det privind conf cu reglarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca , protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca cat si la norme PSI, decl pvd dot spec , utilaj , echipament tehnic de comunicare , mijloace de transport si alte mijloace fixe-formular12
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
profesia de medic veterinar cf art.4din lg 160/1998
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 10:00
Locul: dsvsa teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: strada stavropoleos , nr 5 , sector 3 , localitatea bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 111111, Romania, Tel. 021/410238, Fax: 021/410239
Organism competent pentru procedurile de mediere
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: strada stavropoleos , nr 5 , sector 3 , localitatea bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 111111, Romania, Tel. 021/410238, Fax: 021/410239
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
dsvsa teleorman
Adresa postala: com.nanov , jud teleorman, Localitatea: nanov, Cod postal: 11111, Romania, Tel. 0247/319638, Fax: 0247/319296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2011 12:01