Licitatie Publica - ACHIZITIE SERVICII SPALATORIE
Anunt de participare numarul 112082/26.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Adresa postala: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN BRINCUS, Tel. 0253237804, Email: [email protected], Fax: 0253237804, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SERVICII SPALATORIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de administrare, intretinere si curatenie a imobilelor
Locul principal de prestare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU, STR. PROGRESULUI, NR.18, JUD.GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 959, 520RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII SPALARE LENJERIE SI INVENTAR MOALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Cantitati minime: 1.000 kg/zi x 365 zile/an x 4 ani, respectiv 1.460.000 kg
-Cantitati maxime: 1.200 kg/zi x 365 zile/an x 4 ani, respectiv 1.752.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 3, 959, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare = 40000 LEI RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Gorj si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale valabile la data deschiderii ofertelor.
3.Copie certificat de inregistrare la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
2.Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii 2 ani sa fie cel putin 1979760 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si declaratia scrisa pentru confirmarea serviciilor prestate.
2.Experienta similara si recomandari de la beneficiari.
3.Declaratie utilaje, instalatii si echipamente tehnice.
4.Contract incheiat cu un laborator pentru analize microbiologice.
5.Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate responsabil de indeplinirea contractului.
6.Informatii privind subcontractantii.
7.Standarde asigurare calitate.
8.Standarde protectie mediu.
9.Standarde privind sanatatea si securitatea ocupationala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de prestari servicii similare obiectului achizitiei cu valoarea insumata de 81720 lei cu TVA.2.Documente din care sa rezulte capacitatea de spalare a cantitatii maxime de 1200 kg/zi.3.Dovada detinerii mijloacelor de transport pentru lenjerie.4.Declaratie cu efectivele medii anuale ale angajatilor.5.CV-urile persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului.6.Certificat de calitate iso 9001:2001.7.Certificat mediu iso 14001:2005.8.Certificat securitate munca iso 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIA SE VA ORGANIZA INTR-O SINGURA ETAPA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 12:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU, STR.PROGRESULUI, NR.18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: STR.NICOLAE TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251418568, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Tg-Jiu
Adresa postala: STR.PROGRESULUI, NR.18, TG-JIU, JUD.GORJ, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel. 0253210151, Email: [email protected], Fax: 0253237804
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 09:27