Licitatie Publica - achizitie servicii telefonie fixa
Anunt de participare numarul 93208/20.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ENACHE, Tel.457.01.55, Email: [email protected], Fax: 457.01.55, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie servicii telefonie fixa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: la sediul unitatilor penitenciare beneficiare
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie servicii de telefonie fixa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64211000-8 - Servicii de telefonie publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare servicii de telefonie fixa pentru minim 566 - maxim 590 linii telefonice fixe conform anexei atasate documentatiei.Autoritatea contractanta va achizitiona cantitatile minime, urmand ca pentru cantitatile maxime sa se decida achizitionarea in functie de necesitati si de fondurile alocate.
Valoarea estimata fara TVA: 770, 588.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare- 9170 lei;garantie de buna executie -5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conformcf art 44, alin 2 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul localvalabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei (valabilitate: cu max. 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor), pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea unei scrisori de bonitate din partea unei banci sau a unei societati recunoscuta de audit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- licenta de operare,
- document pe propria raspundere din care sa rezulte gradul de acoperire teritoriala, - certificat al furnizorului de servicii de telefonie fixa, de implementare a sistemului de asigurare a calitatii (din seria ISO) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii Europene (valabilitatea certificatului va fi mai mare sau cel putin egala cu durata de valabilitate a ofertei);
- dovada executarii unor servicii similare in ultimii 3 ani( se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari);
- document pe propria raspundere din care sa rezulte asigurarea legaturilor telefonice penru destinatiile din anexa .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere: cf fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
T2/15519 DIN 18.01.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2010 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante: Str. Sabarului, nr. 1, comuna Jilava, jud. ilfov, serv. ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: Str. Sabarului nr. 1, comuna Jilava, jud. Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel.021.457.01.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2010 15:24