Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii tipografice si materiale publicitare


Anunt de participare numarul 114224/19.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Punct(e) de contact:  Alina Marinoiu, Tel. 021 314 69 37, Email:  [email protected], Fax:  021 312 86 96 / 021 314 69 37, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii tipografice si materiale publicitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii tipografice si materiale publicitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 509, 445RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 30.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul ?O piata incluziva a muncii in mediul rural?Numar de referinta POSDRU/ 83 / 5.2 / S / 57941
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic - in original - Formular nr.1
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti - Formular nr.2
Declaratia privind calitatea de participant la procedura ?in original -Formular nr. 3Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor - in copie legalizata
Certificat de inregistrarepentru persoane fizice sau juridice ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in copie legalizata
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica ? in copie legalizata
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate ? in copie legalizata
Cazier judiciar al societatii - in original sau copie legalizata;
Cazier judiciar al administratorului societatii - in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) - copie certificata pentru conformitate cu originalul
Fisa de informatii generale si centralizatoare a situatiei economico ? financiare a ofertantului ? in original- Formular nr. 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri al exercitiului financiar al operatorului economic pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- in original - Formular nr.5 si anexa
Declaratieprivindefectivulmediuanualalpersonaluluiangajatside conducerein ultimii 3 ani -in original - Formular nr. 6
Informa?ii referitoare la utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? Formular nr. 7 ? in original
Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii ? Formular 8 - in original
Certificat ISO 9001 / 2000 sau echivalent ? in copie legalizata.;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic a finalizat cu succes, in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin 1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale avand ca obiect servicii tipografice materiale informative si de promovare, cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2011 14:00
Locul: MMFPS - str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, etaj 4, camera 409.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise (Formular nr. 13? Imputernicire) si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul?O piata incluziva a muncii in mediul rural?Numar de referinta POSDRU/ 83 / 5.2 / S / 57941
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate descarca si de pe site-ul institutiei www.mmuncii.ro, la pagina "achizitii publice".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala:  Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Tel. 021 315.85.56, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2011 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer