Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii tipografice si servicii conexe


Anunt de participare numarul 115023/04.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Bdul. Magheru, nr.7, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010322, Romania, Punct(e) de contact:  Elisabeta Trifan, Tel. 021-315.36.33, 021-315.36.30, Email:  [email protected], Fax:  021/312.74.74, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii tipografice si servicii conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii: servicii tipografice si servicii conexe cod CPV 79800000-2 prin incheierea unui contract intre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si un operator economic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 230, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.03.2011 pana la 29.04.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2.350 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Mecanismul financiar SEE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180si art.181 din ordonanta, in original - FORMULAR nr. 1;
Pentru persoanele juridice / fizice straine Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 93(1), art. 94 si art. 96(2)(a) din Regulamentul (CE) nr. 1605 / 2002? in original si traducere legalizata ? FORMULAR nr. 2;
Certificat de atestare fiscala ? original sau copie legalizataCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ? in original sau copielegalizata, ;
FORMULARUL nr.3 - Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /ofertanti asociati/subcontractanti;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original - FORMULARUL nr. 4,
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - in original -FORMULAR nr. 5;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in copie legalizata;
Certificat de inregistrare pentru persoane fizice sau juridice ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - in copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale FORMULAR 6- in original;
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri al exercitiului financiar, al ofertantului pentru anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiva si cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani- in original - FORMULAR nr. 7 siAnexa;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a celui de conducere, in ultimii 3 ani, in original ? FORMULARUL nr.8;
Informatii referitoare la utilaje instalatiile, echiapmentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? FORMULARUL nr.9 in original;
Documentul care dovedeste conformitatea cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;
Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii ? FORMULARUL nr.10 in original
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a finalizat cusucces, in ultimii 3 ani , cel putin1 (unu) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale avand ca obiect serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
844/31.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2011 14:00
Locul: Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei, B-dul Magheru nr. 7, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise (FORMULAR nr. 13 ? Imputernicire) si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul nr. RO 0045 ?Cresterea capacitatii autoritatilor publice locale din Romania in vederea sprijinirii copiilor cu dizabilitati in cadrul propriilor familii?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european:
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se gaseste si pe site-ul institutiei www.mmuncii.ro, pagina achizitii publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
Adresa postala:  str. Dem. I.Dobrescu, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Tel. 021-315.85.86, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2011 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer