Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servicii"Abonamente presa si publicatii de specialitate" pentru anul 2010


Anunt de participare numarul 91084/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel.0268 308434, In atentia: IONEL NECHITA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268 547730
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie servicii"Abonamente presa si publicatii de specialitate" pentru anul 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: DGFP Brasov,
Brasov, str. M.Kogalniceanu nr.7
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
abonamente presa si publicatii de specialitate pe anul 2010 astfel: 1. Ziarul- Transilvania Expres =1 buc
2. Ziarul- Buna Ziua Brasov =1 buc
3. Ziarul- Monitorul Expres =1 buc
4. Ziarul- Romania Libera =1 buc
5. Ziarul- Ziarul Financiar=1buc
6. Ziarul- Brasoave=1 buc
7. Ziarul- Informatia Brasovului=1 buc
8. Ziarul- Capital=2 buc
9. Revista - Tribuna Economica =1 buc
10. Revista - Raporturi de munca =1 buc
11. Carte- Salarizare =1 buc
12. Carte- Protectia Sociala =1 buc
13. Revista - Dreptul =1 buc
14. Revista - Controlul Economic Financiar =4 buc
15. Revista - Impozite si Taxe =3 buc
16. Revista - Finante Publice si Contabilitate =5 buc
17. Revista de drept comercial= 1 buc
18. Buletinul procedurilor de insolventa=2 buc pe suport electronic
19. Monitorul Oficial Partea I bis=4 buc
20. Monitorul Oficial Partea I= 25 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79980000-7 - Servicii de abonare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
abonamente presa si publicatii de specialitate pe anul 2010 astfel: 1. Ziarul- Transilvania Expres =1 buc
2. Ziarul- Buna Ziua Brasov =1 buc
3. Ziarul- Monitorul Expres =1 buc
4. Ziarul- Romania Libera =1 buc
5. Ziarul- Ziarul Financiar=1buc
6. Ziarul- Brasoave=1 buc
7. Ziarul- Informatia Brasovului=1 buc
8. Ziarul- Capital=2 buc
9. Revista - Tribuna Economica =1 buc
10. Revista - Raporturi de munca =1 buc
11. Carte- Salarizare =1 buc
12. Carte- Protectia Sociala =1 buc
13. Revista - Dreptul =1 buc
14. Revista - Controlul Economic Financiar =4 buc
15. Revista - Impozite si Taxe =3 buc
16. Revista - Finante Publice si Contabilitate =5 buc
17. Revista de drept comercial= 1 buc
18. Buletinul procedurilor de insolventa=2 buc pe suport electronic
19. Monitorul Oficial Partea I bis=4 buc
20. Monitorul Oficial Partea I= 25 buc
Valoarea estimata fara TVA: 45, 695RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 1000, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare alocate autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
cf art. 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
confom documentatiei de atribuire atasata in SEAP: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificat fiscal eliberat de Comp Impozite si Taxe Locale3.Certificat de atestare fiscala4.Cazier fiscal5.Declaratia privind neincadrarea in sit prevazute la art. 1816. Declaratia privind calitatea de participant la procedura7.Certificat constatator ORC8.Certificatul de inregistrare fiscala9.Documentul care atesta ca ofertantul este inregistrat in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
confom documentatiei de atribuire atasata in SEAP: 1.Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe trei ani2 Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
confom documentatiei de atribuire atasata in SEAP: 1.Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe trei ani2 Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2007 si 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
confom documentatiei de atribuire atasata in SEAP: 1.declaratia priv lista princip prestari de servicii in ultimii 3 ani2. recomandare3. certificat ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
confom documentatiei de atribuire atasata in SEAP: 1.declaratia priv lista princip prestari de servicii in ultimii 3 ani2. recomandare3. certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa offline cu organizarea licitatiei electronice ca faza finala, organizata intr-o singura runda, potrivit criteriului de atribuire pretul cel mai scazut
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
47886
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 08:30
Locul: DGFP Brasov, str. MKogalniceanu nr. 7, et. 6, cam 605
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cf art 33(2) HG 925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5 , ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268475146, Email: [email protected], Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: str. M.Kogalniceanu nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel.0268 308434, Email: [email protected], Fax: 0268 547730
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer