Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie serviciu de paza


Anunt de participare numarul 47553/25.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M .01710 CISLAU
Adresa postala: Str. Aleea Teilor, nr. 1, Localitatea: Cislau, Cod postal: 127132, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Bariz, Tel.0238551688, In atentia: Plesea Valentin, Email: [email protected], Fax: 0238551688
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie serviciu de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: U.M 01710 Cislau, com Cislau, str. Aleea Teilor nr. 1, cod postal 127132, jud. Buzau.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 162, 508.8 si 1, 127, 846.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa , durata si valoarea contractelor ce vor fi atribuite in perioada 01.07.2008-30.06.2012: primul contract subsecvent se va derula in perioada 01.07.2008-31.12.2008, urmand ca restul duratelor contractelor subsecvente sa fie stabilite in functie de existenta fondurilor bugetare alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru pentru incheierea contractelor susbsecvente acestuia, de prestare a serviciului de paza a bunurilor si valorilor in cazarma 1243 a U.M 01710 Cislau,
- Frecventa , durata si valoarea contractelor ce vor fi atribuite in perioada 01.07.2008-30.06.2012: primul contract subsecvent se va derula in perioada 01.07.2008-31.12.2008, urmand ca restul duratelor contractelor subsecvente sa fie stabilite in functie de existenta fondurilor bugetare alocate.
-Pentru fiecare contract subsecvent se solicita garantie de buna executie in cuantum de maxim 10% din valoarea estimata a acestuia constituita prin scrisoare de garantie bancara. Valabilitatea acesteia va fi obligatoriu pentru intreaga durata de derulare a contractului subsecvent.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati pentru fiecare contract subsecvent: 1. 2008 = minim 8832 ore/om/post si maxim 17664 ore/om/post;
2. 2009= minim 17520 ore/om/post si maxim 35040 ore/om/post;
3. 2010= minim 17520 ore/om/post si maxim 35040 ore/om/post;
4. 2011= minim 17520 ore/om/post si maxim 35040 ore/om/post;
5. 2012= minim 8736 ore/om/post si maxim 17472 ore/om/post.
Valoarea estimata fara TVA: intre 645, 177.6 si 1, 127, 846.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 29.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare 6000 lei -scrisoare de garantie bancara;
-Garantie de buna executie a contractului maxim 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA -scrisoare de garantie bancara;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare bugetul de stat. Plata se va efectua in lei dupa executarea receptiei si analiza prestarii serviciului de paza pentru fiecare luna.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizare la notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea la art. 180 formularul A;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 formularul B;
- Certificatprivind plata impozitelor si taxelor - formulare tipizate eliberate de autoritatile competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale ;
-Licenta eliberata de I.G.P.R- Document tipizat eliberat de I.G.P.R in termenul de valabilitate indicat de emitent;
-Autorizatie de securitate eliberata de autoritatea competenta din Ministerul Apararii - in original ;
-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ;
-Autorizatie de functionare / altele echivalente.
Nota: Documentele vor fi depuse in original sau copie legalizata. Vor fi exclusi - ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ofertantii care nu detin autorizatia de securitate eliberata de autoritatea competenta din Ministerul Apararii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data de 31.12. 2007 vizat siinregistrat la organele competente;
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani, care trebuie sa fie de minimum 600000 lei;
- recomandari din partea a minimum 3 beneficiari .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa depuna urmatoarele documente, informatii si formalitati pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate de autoritate contractanta in documentatia de atribuire:
-Listacu principale prestatii in ultimii 3ani;
-Licenta de emisie pe o anume frecventa pusa la dispozitie de catre Inspectoratul General de Comunicatii si Tehnologia Informatiei. in original sau copie legalizata;
-Declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice pe care le detine sau se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea contractului;
-Declaratie pe propria raspundere privind resursele umane pe care le detine sau se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea contractului- formularul F;
-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea normelor de sanatate si securitate in munca si protectia mediului stabilite de legislatia in vigoare. (Adrese web de la care se pot obtine informatii: sanatate si securitate in munca www.mmssf.ro; protectia mediului www.mmediu.ro );
-Certificate constatatoare a implementarii sistemelor de management al calitatii tip I.S.O sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Acordul-cadru/ Dosarulnr.1/2008 privind achizitionarea serviciului de paza
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Se poate obtine in zilele lucratoare, intre orele 07.45 15.15, prin achitarea in numerar la casieria U.M. 01710 Cislau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2008 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - str. Aleea Teilor nr. 1; Comuna Cislau; jud. Buzau , cod 127132
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a autoritatii contractante si delegatii imputerniciti de catre ofertanti, care au asupra lor o copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii sunt obligati sa detina autorizatie de securitate eliberata de autoritatea competenta din Ministerul Apararii pana la data depunerii ofertelor, care sa fie in termenul de valabilitate indicat de emitent. Lipsa (neprezentarea) acesteia atrage dupa sine excluderea din procedura a ofetantului respectiv. Modalitatea de depunere a solicitarilor de autorizare si termenele de obtinere a acesteia, a fost precizata de autoritatea contractanta in anuntul de intentie numarul 11357 din 13.03.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.0213199538
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-3323564, Fax: 021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a caior de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al U.M. 02574 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.021-3195858, int. 2615
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2008 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer