Licitatie Publica - Achizitie serviciul de consultanta privind Implementarea si managementul proiectului de infiintare a SC ELECTRA S.A.
Anunt de participare (utilitati) numarul 91642/28.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Comert Exterior, Tel.0351403442, In atentia: Ada Pistol, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie serviciul de consultanta privind Implementarea si managementul proiectului de infiintare a SC ELECTRA S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: - SC CEN Craiova SA, str. Unirii nr. 147, Craiova, jud. Dolj
- SC CEN Rovinari SA, Rovinari
- SC CEN Turceni SA, Turceni
- SNNUCLEARELECTRICA SA, Bucuresti
- SC HIDROELECTRICA SA -Bucuresti str. Constantin Nacu nr. 3, sector 2- SC HIDROSERV SA Ramnicu Valcea, Ramnicu Valcea str. Calea Bucuresti nr. 269
- SNa Lignitului OLTENIA S.A. , Targu-Jiu, str. Tudor Vladimirescu nr. 1-15
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie serviciul de consultanta privind Implementarea si managementul proiectului de infiintare a SC ELECTRA SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Managementul intregului proiect de infiintare a societatii ELECTRA SA
Auditul bilanturilor intocmite in scop de fuziune de catre societatile care fac obiectul fuziunii
Evaluarea societatilor care fac obiectul fuziunii
Servicii de asistenta juridica in vederea implementarii proiectului
Servicii de asistenta financiara si fiscala necesare implementarii proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 2, 568, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.01.2010 pana la 31.03.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare 30.000 lei ; garantie buna executie - 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a operatorilor economici carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind: eligibilitatea; neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006; capacitatea de exercitare a activitatii profesionale; calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Delaratie privind situatia economico-financiara; Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani; Fisa informatii generale - Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa fie o societate cu recunoastere internationala dovedita (prezentare acreditari/recomandari din partea institutiilor de credit internationale sau recomandari/certificari aferente unor contracte finalizate la firme din afara tarii, etc.) si o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de peste 5.100.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (se va completa Formularul 9) insotita de certificari de buna executie (ex. document constatator conform HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa dovedeasca (ex. prezentare certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar) cumulativ experienta similara in finalizarea de contracte de servicii, dupa cum urmeaza:
a. de evaluare; b. de auditare a situatiilor financiare; c. de fuziune a unor societati comerciale
Informatii pregatire personal - Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa asigure o echipa de minim 20 de specialisti in domeniu cu studii superioare relevante: economice, juridice sau tehnice, adaptata complexitatii proiectului care sa fie acreditati atat la nivel national cat si la nivel international, care sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii: Echipa propusa trebuie sa aiba cel putin 2 membri acreditati de catre ANEVAR; Echipa propusa trebuie sa aiba cel putin 5 membri acreditati de catre Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si de catre ACCA sau alte organisme internationale similare; Echipa propusa trebuie sa includa cel putin 2 consultanti fiscali, membri ai Camerei Consultantilor Fiscali; Echipa propusa trebuie sa includa cel putin 2 avocati membri ai baroului din Romania.
Certificarea sistemului calitatii
Ofertantul trebuie sa fie capabil sa presteze toate serviciile cerute in caietul de sarcini (asistenta juridica, financiar-contabila, fiscala, evaluare societati, audit in scopul fuziunii, emitere raport asupra proiect fuziune, conform prevederi art. 244 din Legea 31/1990, etc.)
Ofertantul trebuie safie specializat in servicii specificate in caietul de sarcini (asistenta juridica, financiar-contabila, fiscala, evaluare, audit)
Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 14:00
Locul: Sala de licitatii a CEN Craiova, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitia serviciului de consultanta este facuta in baza Ordinului Ministrului Economiei nr. 2058/17.11.2009 de catre SC Complexul Energetic Craiova SA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bulevardul Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251-418.568, Fax: 0251-415.601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridical SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351-403.362, Fax: 0351-449.550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2009 15:26