Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Serviciul privind Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caiet de Sarcini, documentatii avize, acorduri si PAC pentru " Consolidarea si refunctionalizarea restului suprafetei desfasurate a Corpu


Anunt de participare numarul 66902/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.945, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600/249, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Serviciul privind Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caiet de Sarcini, documentatii avize, acorduri si PAC pentru " Consolidarea si refunctionalizarea restului suprafetei desfasurate a Corpului B al Spitalului Judetean de Urgenta Braila, str. Pietatii nr.1 (10749 mp) "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Corpului B al Spitalului Judetean de Urgenta Braila, str. Pietatii nr.1, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Serviciul privind Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caiet de Sarcini, documentatii avize, acorduri si PAC pentru " Consolidarea si refunctionalizarea restului suprafetei desfasurate a Corpului B al Spitalului Judetean de Urgenta Braila, str. Pietatii nr.1 (10749 mp) "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie Serviciul privind Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caiet de Sarcini, documentatii avize, acorduri si PAC pentru " Consolidarea si refunctionalizarea restului suprafetei desfasurate a Corpului B al Spitalului Judetean de Urgenta Braila, str. Pietatii nr.1 (10749 mp) " in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 588, 235.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8800 lei. Garantia de buna executie este dec 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezenta autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de elig-Form.nr.12A
Decl. priv. neincadr. in prev. art.181-Form.nr.12B
Certif. const. elib. de Of. Reg. Comertului
Certif. de inreg. fiscala elib.de Of. Reg. Comertului
Certif. de plata a impozitelor si taxelor locale, in term. de valab., elib. de Consiile locale
Certif. de atestare fiscala pentru pers. jur., in term. de valab., elib. de Adm.financiare.Pers. jur./fiz. straine-op. ec. va prez. docum. edif. prin care sa dovedeasca forma de inreg. ca pers. fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani Formular nr. 12 E+ANEXA, din care sa reiasa ca ofertantul a efectuat minim 2 contracte privind: a)elab. documentatiilor ptr. proiectarea lucrarilor pentru consolidarea si reabilitarea unor cladiri care sa fie intr-una din situatiile: -fie a cladirilor monument amplasate in sit istoric;
-fie a cladirilor monument istoric amplasate pe terenuri macroporice sensibile la umezeala;
-fie a cladirilor monument istoric amplasate in zone cu risc seismic ridicat;b)elab. documentatiilor ptr.proiectarea cladirilor din dom. sanatatii, conform Ordinului Ministrului Sanatatii nr.914/2006.Se vor prezenta in copie cel putin 2 contracte ( minim unul pentru proiectarea lucr. de consolid. a cladirilor aflate in situatia de la punctul 1, a) si minim unul ptr. proiectarea cladirilor din dom. sanatatii, conform Ord. Ministrului Sanatatii nr.914/2006 ).2. Ofert. treb.: -sa disp. de pers. necesar ptr. indepl. contractului de servicii. Se va prez. echipa profesionala pentru realiz. contractului. Formular nr.12I+ANEXA. Se vor prezenta CV-urile ptr. ac. echipa.-sa disp. de res. teh. neces. ptr. indepl. contractului de servicii. Ofert. treb. sa aiba in dot. teh. de calcul cu aplicatii programe specifice de calcul ptr. punerea in sig. a cladirilor. Se va prez. lista dotarilor si a res. teh.. Decl.ref. la echip. specifice de care poate dispune op. ec. pentru indepl. corespunzatoare a contractului de servicii Formular nr.12H+ANEXA.-sa disp. de cel putin un verif. de proiecte atest. de MCC. Se va prez.fotocopie dupa docum. de atestare, precum si copia docum. care dovedeste forma de colab. in cazul in care ac. nu are calit. de angajat.- sa disp. de cel putin un verif. de proiecte atestat de M.D.L.P.L. priv. cer. A1. Se va prez.fotocopie dupa docum. de atest., precum si copia docum. care doved. forma de colab. in cazul in care ac. nu are calit. de angajat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 12:00
Locul: Consiliul judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.404, et. IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris ptr. reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr.158, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 10 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA - COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2008 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer