Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie servii de catering


Anunt de participare numarul 107622/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: servicii de reprezentare si consultanta acordata mediului de afaceri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie serviide catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic si al autoritatii contractante
Sediile partenerilor din Piatra Neamt si Baia Mare
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de catering, respectiv pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a hranei pentru persoanele participante la cursurile organizate in cadrul proiectului ?FIT TO TOURISM ? FIT TO TOUR ? cu finantare europeana derulat prin programul POSDRU cu perioada de derulare 01.07.2010 ? 30.06.2012.
1. Servicii de organizare a evenimetelor de lansare si finalizare a proiectului
2. Servicii de catering pentru perioada desfasurarii cursurilordin cadrul proiectului ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR?, finantat din fonduri europene prin programul POSDRU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestarea serviciilor de catering, respectiv pregatirea, prepararea si livrarea zilnica a hranei pentru persoanele participante la cursurile organizate in cadrul proiectului ?FIT TO TOURISM ? FIT TO TOUR ? cu finantare europeana derulat prin programul POSDRU cu perioada de derulare 01.07.2010 ? 30.06.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 905, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 6700 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere, acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ? in original;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil.
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente - in copie.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri .
Pentru operatorii care nu au 3 ani de activitate se va calcula cifra medie de afaceri pentru perioada de la data infiintarii.c) cash de flow de finantare a contractului.In acest sens se vor prezenta documente emise de instutii bancare din care sa rezulte disponibilitatile banesti ce vor fi utilizate exclusiv pentru acest contract.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinta minima obligatorie: Cifra Medie de afaceri- minim 3.000.000 Lei.2. Ofertantul va face dovada faptului ca detine resurse financiare pentru finantarea contractului in suma de minim 100.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similare (servicii de catering)prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta, in copie, Contracte similare(servicii catering)aferente prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei minime valoriceinsotite de Recomandare si PV de receptie a serviciilor la finalizarea contractului.
b)declaratie pe propria raspunderereferitoare la echipamentele/resursele tehnice angajate pentru onorarea contractului? in original;Se vor prezenta resursele proprii si ale subcontractantilor/asociatilor necesare derularii contractului ( mijloace de transport, spatii de depozitare, productie, dotari echipamente/utilaje tehnologice)
Pentru mijloacele de transport alimente se vor prezenta copii ale: -Certificatului de inmatriculare ;
-Autorizatiei sanitar-veterinare eliberata de catre Directia Sanitar ? Veterinara
c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original;Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare. Se va mentiona persoana responsabila cu urmarirea si indeplinirea contractului ? specializarea acesteia , persoanele cu atributii cheie in derularea contractului ? soferi, personal de productie (bucatari, personal ambalare) siservire.
d)declaratie privind subcontractantii? in original;e)declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original;
f)Autorizari emise de institutii abilitate din subordinea Ministerului Sanatatii (Autoritatea de Sanatate Publica si Autoritatea Sanitar Veterinara) cu privire la functionareaspatiului de productie si depozitare alimenteg)Certificarea Sistemului de Management al calitatii SR EN ISO 9001 pentru domeniul de activitate similar cu obiectul procedurii ?in copieh)Ofertantul va face dovada implementarii un sistem de management al sigurantei alimentului conform principiilor HACCPSe vor prezenta in copie, documente emise de organisme abilitate in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Experienta similara -servicii de catering - minim 300.000 Lei , rezultata din insumarea a maxim 2 contracte finalizatein ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 09:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Fit to Tourism - Fit Tour" finantat prin POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natuional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr. 6, Serctor 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230 215383, Email:  [email protected], Fax:  0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Camera de Comert si Industrie Suceava
Adresa postala:  Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. 0230 521506, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer