Licitatie Publica - ACHIZITIE SI INSTALARE SISTEM DIGITAL 2D/3D CINEMA PENTRU CINEMATOGRAFUL CAPITOL - MUNICIPIUL ONESTI
Anunt de participare numarul 126211/18.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia: Camelia Paval, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SI INSTALARE SISTEM DIGITAL 2D/3D CINEMA PENTRU CINEMATOGRAFUL CAPITOL - MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cinematograful Capitol, Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SI INSTALARE SISTEM DIGITAL 2D/3D CINEMA PENTRU CINEMATOGRAFUL CAPITOL - MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32321100-0 - Aparatura video si cinematografica (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE SI INSTALARE SISTEM DIGITAL 2D/3D CINEMA PENTRU CINEMATOGRAFUL CAPITOL - MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 504, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 8600 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu Op din contul achzitorului in contul ofertantului;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 - Decl privind eligibilitatea operatorilor economici ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare2. Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale de la sediul social si de la toate filialele/punctele de lucru ale agentului economic, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii5. Formular 6 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 cu 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
6. Formular7 ? certificat de participant la citatie cu oferta independentasemnat si stampilat7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului8. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului in raport cu obiectul contractului, respectiv comercializare aparatura video si cinematografica
9. Formular 8 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (comercializare aparatura video si cinematografica), pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010 sau de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) - Formular 9 - Informatii generale semnat si stampilat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Formular 10 ? Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic12. Experienta similara: se va prezenta formularul 11 semnat si stampilat cu stampila societatii la care se anexeaza minim un contract de furnizare si montare aparatura video si cinematografica, sau cumul de doua contractelivrat/livrate in ultimii 3 ani, a caror valoare/valoare cumulata sa fie de 300.000 lei fara TVA;
- se solicita: copii dupa contractul/contractele de furnizare, dupa procesul verbal /procesele verbale de receptie, recomandare/recomandari din partea beneficiarului privind modul de indeplinire contractului, fotografii13.Formular 12 - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transportpe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului14. Formular 13 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si ale persoanelor responsabile si implicate in realizarea contractului. Se vor prezenta CV-uri, diplome15.Lista personalului implicat in derularea contractului16. Certificate sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante17. Formularul 14 - privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, ponderea si partea din contract pe care le vor executa acestia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 14:45