Licitatie Publica - Achizitie si livrare MOTORINA EURO DIESEL sub forma de bonuri valorice.
Anunt de participare numarul 2685/19.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: dl.COMAN VASILICI, Tel.0243/232606 int.138, Email: [email protected], Fax: 0243/232635, Adresa internet (URL): http: \www.anp-just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si livrare MOTORINA EURO DIESEL sub forma de bonuri valorice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR.GARII, NR. 54, SLOBOZIA jud.Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie si livrare 55000 litri MOTORINA EURO DIESEL sub forma de bonuri valorice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
55000 litri MOTORINA EURO DIESEL sub forma de bonuri valorice
Valoarea estimata fara TVA: 138, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.04.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie in suma 2500 lei RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate, Decl.priv.neincadrarea in preved.art.181, Certif.Atestare Fiscala pt plata taxelor impozitelor la bugetul gen.consolidat valabil la 22.03.2007 si Certif.constat.privind indepl.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale valabil la datade 22.03.2007., Certif.constat.emis de of.registr.comert.valabil la data deschiderii ofertelor, Certif de inreg fiscala , Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
C.A.pe ultimii 3 ani, Recomandari din partea altor beneficiari, Declar.privind efectivele medii anuale ale personal.angajat si al cadrelor de conducere, Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru a demonstra capacitatea economico-financiara, valabil dupa data de 30.06.2006 (sau 31.12.2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar.privindmijl.transportpe care ofertantul se obliga sa le utiliz.pt indeplinirea contractului, Documente emise de organisme acreditate , care confirma certificarea sistemului calitatii, Autorizarea pentru producerea marfii si pentru livrarea produselor, Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii treiani a unui contract (pot fi cumulate max. trei contracte), cu o valoare egala sau mai mare de 50.000 de euro si al carui obiect a fost furnizarea de produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la caseria unitatii sau cu OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2007 13:00
Locul: PENITENCIARUL SLOBOZIA , STR.GARII, NR. 54.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor participa Comisia de Evaluare si Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-UL DINICU GOLESCU, NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010837, Romania, Tel.Tel.021/3104641, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SRT. SOSEAUA OLTENITEI, NR.107-111, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021/3320999
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL PENITENCIARULUI SLOBOZIA
Adresa postala: STR. GARII NR.54, Localitatea: SLOBOZIA, Cod postal: 920041, Romania, Tel.0243 232606, Email: [email protected], Fax: 0243 232635
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 18:06