Licitatie Publica - ACHIZITIE SI MONTAJ 300 BUC FOTOLII PENTRU CINEMA CAPITOL , MUNICIPIUL ONESTI
Anunt de participare numarul 125192/04.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia: Ing. Camelia Paval, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SI MONTAJ 300 BUC FOTOLII PENTRU CINEMA CAPITOL , MUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cinema Capitol, Municipiul Onesti.
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SI MONTAJ 300 BUC FOTOLII PENTRU CINEMA CAPITOL , MUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39111200-5 - Scaune de teatru (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE SI MONTAJ 300 BUC FOTOLII PENTRU CINEMA CAPITOL , MUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: 201, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 4032 lei; garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- cu OP din contul achizitorului in contul furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Form.4- Decl.privind elig. - neincadr.in prev.art. 180 completata din OUG 34/2006 cu modif. si compl.ult. semnata si stamp.in original ( se va prezenta si de sustinatorul tehnic/economic, daca este cazul)- orig.2.Form.5- Decl.privind neincadr.in prev. art. 181 din OUG 34/2006 cu modif.si compl. ult., completata, semnata si stamp.in orig.;
3.Form.6- privind calit.de partic. la proc., pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprez.legal al ofert.-prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta (daca este cazul)- original;
4.Certif.fiscal priv.achitarea oblig.fata de bug.consolidat, val.la data deschid.ofert., fara datorii. ? orig.sau copie ?conform cu originalul?
5.Certif.fiscal priv.achitarea taxelor si impoz.locale de lasediul social si de la toate filialele/punct.de lucru ale agentului economic - val.la data deschid.ofertelor, fara datorii ? orig. sau copie ?conform cu originalul"
6.Form.17-Decl.priv.neincadr.in prev.art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ult., semnat si stampilat -original .
7.Form. 18- certif.de partic.la licitatie cu oferta indep.- orig.
8.Certif.constat.de la O.R.C., care sa ateste obiectul de activ.al ofertant.in raport cu obiectul contr.si anume, respectiv comercializ.produse de mobilier in orig.sau in copie ?conform cu originalul?, val.la data deschid.ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschid.ofertelor).
9.Certificat de inreg.la O.R.C.?orig.sau copie ?conform cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formularul 7- Informatii generale- Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (comercializareproduse de mobilier), pe ultimii 3(trei) ani (2008, 2009, 2010 sau de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) completat , semnat si stampilat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
11. Form.8- Decl.care contine inform.priv. dotarile specifice, echip.tehnic, mijl.de transp.pe care ofert.se angajeaza sa le utiliz.pentru indepl.contr.-original.
12. Form.9- Inform.priv.personalul tehnic de specialit.si de asigurare a calit.efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere precum si ale pers. responsabile si implicate in realiz.contr., prez.de CV-uri, diplome - original- Lista pers.implicat in derularea contr.- original.
13. Form.10- Lista princ.livrari de produse care fac obiectul contr., din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, benef. Livrarile de produse se confirma prin prez.unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autorit.sau de clientul beneficiar. In cazul in care benef.este un client privat si, din motive obiective, oper.nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livr.de produse se realiz. printr-o decl.a oper.economic- original;14.Form.11- Experienta similara: se va prez.min. un contract de furniz.si montarefotolii sali spectacole, cinematografe, teatru sau cumul de doua contracte in valoare de 100 000 lei fara TVA, livrari efectuate in ultimii 3 ani;
- se solicita: copii ?conform cu originalul? dupa contractul/contractele de furnizare, dupa procesul verbal de receptie, recomandare din partea benef.privind modul de indeplinire contr., fotografii.
15. Certif.sau orice alte doc.emite de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conform. produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante- originale sau copii ?conform cu originalul?
16. Se solicita mostra. Se vaprezenta 1 fotoliu.
17. Form.12 - privind subcontr.Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, ponderea si partea din contract pe care le vor executa acestia (scanat color dupa original).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: b-dul Oituz nr.17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 12:54