Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie si montaj aparate electronice anticalcar in punctele termice aflate in exploatarea RADET Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 102316/18.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.757.840, In atentia:  Ing. Dana Nita, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie si montaj aparate electronice anticalcar in punctele termice aflate in exploatarea RADET Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Punctele termice specificate in caietul de sarcini, aflate in exploatarea RADET Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de catre RADET a aparatelor electronice anticalcar necesare pentru echiparea punctelor termice aflate in exploatare si montajul acestora pe circuitul de apa rece al schimbatoarelor de caldura pentru prepararea apei calde de consum.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
65123000-3 - Servicii de dedurizare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
661 de buc. conform listei de cantitati si specificatilor tehnice din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 930, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 76.160 lei (18.000 euro); Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Primariei Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art. 44, 45, OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
-Certificat care sa confirme plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat la 30.04.2010, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romaniasau in tara in care este stabilit operatorul economic;
- Certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea ;
-Autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani; Se stabileste o valoare pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de 12.693.300lei /3.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a principalelor livrari de produse si servicii asociate efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar: recomandari din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, procese verbale de receptie. Se solicita prezentarea unui contract sau a mai multor contracte similare, a caror valoare cumulata este egela cu 3.596.435 lei / 850.000 euro.-Informati referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
-Informati referitoare la personalul tehnic de specialitate; CV-uri personal conducere si personal responsabil pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 11:00
Locul: RADET-Buc, Str. Cavafii Vechi , nr 15, sector 3, Serviciul Achizitii Publice, et 7, camera 72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, dupa caz observatori desemnati de catre ANAF in vederea verificarii procedurii conf. OUG 30/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Accelerarea aplicarii procedurii din motive de urgenta, in baza prevederilor art .113 alin 2 si 3 din OUG 34/2006. Nota justificativa privind accelerarea procedurii de atribuire nr 3112/16.06.2010. RADET Bucuresti este o autoritate contractanta cu activitate relevanta-producere, transport, distributie si furnizare de energie termica catre consumatorii din Municipiul Bucuresti, care in prezent desfasoara activitatea de revizie si reparatie a retelelor de transport si distributie a agentului termic primar si a racordurilor la punctele termice urbane, industriale si dotatii, inclusiv lucrari de modernizare a punctelor termice prin inlocuirea plasei de conducte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030086, Romania, Tel. 4 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  4 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 4 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  4 021.332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala:  Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, et. 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Tel. 4 0372.757.840, Email:  [email protected], Fax:  4 021.312.62.03, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer