Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SI MONTAJ LOCURI DE JOACA PENTRU COPII


Anunt de participare numarul 48667/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: BARBU OCTAVIAN, Tel.0255 210258, Email: [email protected], Fax: 0255 210258, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SI MONTAJ LOCURI DE JOACA PENTRU COPII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Resita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie si montare de echipamente pentru locuri de joaca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36535200-2 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 294, 117RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4500 lei ;Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCertificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si catre bugetul localCertificat emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim 900000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani de valoare si complexitate similare (Formular 12 D)
- Informatii referitoare la personalul de specialitate (Formular 12I)
- Informatii despre dotarea tehnica (Formular 12H)
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens , care sa ateste conformitatea produselor , identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
- Alte documente specificate in Fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada incheierii in ultimii 3 ani a unui contract similar sau a mai multor contracte similare a caror valoare cumulata sa aiba o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 300000 Lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata executiei si montajului
15%
Descriere:
3.
Design, fiabilitate si programul calitatii de produs
15%
Descriere:
4.
Service la fata locului pentru probleme de garantie si post garantie
5%
Descriere:
5.
Garantia oferita produselor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Municipiului Resita , Corpul II sau in contulRO 22 TREZ 18124700271XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 13:00
Locul: Municipiul Resita , P-ta 1 Decembrie 1918 , Nr 1A , Et 1 , Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult doua persoane, cu imputernicire scrisa, din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda , Nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 498054, Fax: 0256 498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Resita, Compartimentul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918 , Nr. 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255 213278, Fax: 0255 213278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2008 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer