Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie si montaj sistem automat pentru taxare si controlul accesului autovehiculelor in parcare


Anunt de participare (utilitati) numarul 92134/10.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: Sos Alba Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contracte, achizitii publice si marketing, Tel.0269-253135, In atentia: NISTOR Maria, Email: [email protected], Fax: 0269-253131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie si montaj sistem automat pentru taxare si controlul accesului autovehiculelor in parcare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul se va monta in parcarea auto a RA Aeroportului Sibiu si va fi folosit pentru taxarea si controlul accesului autovehiculelor in incinta parcarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- se va achizitiona 1 (una) unitate
Valoarea estimata fara TVA: 861, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie part.: 17200 lei (50% reducere pt. IMM);Garantia de buna executie: 10% din val. contractului (50% reducere pt. IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare Consiliul Judetean-pentru suma reprezentand avansulSurse proprii pentru restul valorii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se va semna o decl. prin care se obliga sa leg. asocierea (in cazul ofertei castigatoare).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligibilit. Decl. priv. neincadr. in sit. prev. la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata.- Cert. constatat. priv. plata oblig. exigibile de plata a imp. si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contrib. ptr. asig. sociale de stat, a oblig. fiscale accesorii, precum si a altor debite (formulare - tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Doc. vor fi prezentate in original sau copii legalizate si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.- Ofertantii care participa la licitatie trebuie sa fie autorizati de AACR ca agenti aeronautici autoriz. pentru furnizare/distribuire de echipamente aeroportuare (inclusiv ofertantii care participa in asociere).- Pentru persoane juridice romane:
1) Cert. emis de ORC de pe linga camera de comert si industrie nationala sau teritoriala (copie).
2) Cert. constat., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata.
3)Cert. de inreg. in scopuri de TVA (Cert. de inreg. fiscala)- Pentru pers. juridice straine:
1)Doc. edific. care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile leg. din tara in care ofertantul este rezident.
2)Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg. din punct de vedere fiscal, in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (se solicita completarea Fisei de informatii generale - Formularului 7 din Sectiunea III).Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) sa fie de minim 200.000, 00 euro.
2.Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul ; autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista a pricipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari;
Cerinta minima: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniul furnizarii de sisteme automate pentru taxare si controlul accesului autovehiculelor in parcari, catre institutii guvernamentale / institutii de aparare, ordine publica si siguranta nationala / companii, prin intermediul a cel putin 1 proiect finalizat in ultimii 3 ani fiind de minim 100.000, 00 euro (valoare fara TVA).
2.Experienta similara;
- se va depune in copie cel putin 1 (unu) contract (si procesul verbal de receptie preliminara sau finala aferent) de furnizare de sisteme automate pentru taxare si controlul accesului autovehiculelor in parcari, catre institutii guvernamentale / institutii de aparare, ordine publica si siguranta nationala / companii, copie care contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarii furnizarii, tipul bunurilor livrate, perioada in care s-a realizat furnizarea, valoarea furnizarii;
3.Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea in standardele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO/IEC 27001 (sau echivalent) atat pentru societatea participanta la procedura cat pentru firma producatoare a echipamentului (copie);
4.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, completata de liderul Asocierii.
5. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 (una) runda finala
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu, Sectia de contencios Administrativ
Adresa postala: str. B-dul Victoriei, nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/217104, Fax: 0269/217702
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021//3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic RA Aeroportul Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel.0269/253135, Email: [email protected], Fax: 0269/253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 08:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer