Licitatie Publica - Achizitie si montare de unituri dentare, compresoare si pompa de aspiratie
Anunt de participare numarul 25242/26.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: str. Petru Rares, nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Cherciu, Tel.0251533713, Email: [email protected], Fax: 0251533713, Adresa internet (URL): www.umfcv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: Bulevardul 1Mai, Nr. 68, Biroul Achizitii Publice, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200638, Romania, Punct(e) de contact: Directia Economica, Tel.0251533713, In atentia: Catalin Cherciu, Email: [email protected], Fax: 0251533713, Adresa internet (URL): www.umfcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si montare de unituri dentare, compresoare si pompa de aspiratie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.F. Craiova, bdul 1Mai, Nr. 68, Cladirea Noua, Etaj 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si montarea de unituri dentare pentru Facultatea de Medicina Dentara. Produsele achizitionate se vor monta de catre firma castigatoare pe amplasamentele indicate prin efectuarea racordurilor necesare la utilitatile existente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192400-6 - Statii de lucru pentru stomatologie (Rev.1)
29122430-3-Pompe centrifuge (Rev.1)
29123400-1-Compresoare de aer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Unituri dentare - 22 buc
Compresoare centrale - 3 buc
Pompa aspiratie centrala - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 315, 284RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 6000 RON; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
in functie de veniturile proprii realizate pana cel tarziu pe 15.12.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eligibilitate; - decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181; - certificat de atestare fiscala emis de AFP privind plata datoriilor la bugetul consolidat in termen de valabilitate - original sau copie legalizata; - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in termen de valabilitate-original sau copie legalizata -certificat constatattor emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil- ultimul depus la data de 31.12.2006Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se considera calificat cel ce a realizat o cifra de afaceri medie anuala de 900000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ; Situatia personalului tehnic de specialitate ;Prezentarea a minim 2 recomandari;Documente care confirma certificarea sistemului calitatii la producator;Autorizatie privind livrarea produselor numai pentru comercianti;Certificate emise care sa ateste conformitatea produselor: marcaj CE ; certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale;Prezentarea de cataloage/pliante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract cu o valoare de cel putin 30% din valoarea estimata a contractului insotit de recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
10%
Descriere:
3.
Garantie produse
10%
Descriere:
4.
Tarif service in garantie pe an
5%
Descriere:
5.
Tarif service in postgarantie pe an
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2007 12:00
Locul: Bdul 1 Mai, Nr. 68, Directia Economica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea firmelor care au depus oferta, pe baza de CI si Imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova - Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415751, Fax: 0251415751
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova - Serviciul Contencios
Adresa postala: Bdul 1 Mai, Nr. 68, Directia Economica, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200638, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 17:13