Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie si montare ecograf 3D


Anunt de participare numarul 67135/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: str. Petru Rares, nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Cherciu, Tel.0251533713, Email: [email protected], Fax: 0251533713
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si montare ecograf 3D
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cladirea noua a UMF Craiova, B-dul 1 Mai, nr. 68-Camin studentesc, Craiova, Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie si montare ecograf 3D
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112320-7 - Aparate Doppler (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ecograf 3D - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 336, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare cazier judiciar sau declaratie pe proprie raspundere conform formularului F1
- declaratie pe proprie raspundere conform formularului F2
- certificat de atestare fiscala emis de AFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in ultimele 30 zile in original pentru persoane juridice romane
- autorizatie de functionare sau altele echivalente (original sau copie legalizata) pentru persoane fizice romane
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare pentru persoane juridice sau fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil depus, vizat si inregistrat de autoritatile competente, in copie vizata "conform cu originalul"
- informatii privind ofertantul formular F3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- situatia personalului tehnic de specialitate (autorizare Ministerul Sanatatii sau echivalent) formular F5
- furnizorul va asigura personal de specialitate pentru montaj, probe, receptie
- documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii la producator (cel putin ISO9001)
- certificate care sa ateste conformitatea produselor: marcaj CE sau echivalent
- prezentarea de cataloage / pliante care sa demonstreze toate caracteristicile tehnice ale produselor ofertate in conformitate cu caietul de sarcini prin marcarea de catre oferatnt a acestora in cataloage. Pliantele vor fi originale de la producator, in limba romana sau engleza. Nu se accepta descarcari de pe internet
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 13:00
Locul: Directia Economica UMF Craiova, B-dul 1 Mai, nr. 68 - Camin studentesc, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea firmelor care au depus oferta pe baza de CI si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova- Serviciul Contencios Administrativ
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251 418 568, Email: [email protected], Fax: 0251 415 600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios UMF Craiova
Adresa postala: UMF Craiova, B-dul 1 Mai, nr. 68 - Camin studentesc, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200638, Romania, Tel.0251 533 713, Fax: 0251 533 713
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer