Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie si montare gazon artificial pe terenul de antrenament -Stadion Gloria Buzau


Anunt de participare numarul 45950/12.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Turcoman, Tel.0238726092, Email: [email protected], Fax: 0238717950
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si montare gazon artificial pe terenul de antrenament -Stadion Gloria Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Teren antrenament -Stadion Gloria Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona si se va monta gazon artificial din polietilena pentru a se acoperi o suprafata de 7.400 mp .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36634000-4 - Gazon artificial (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va acoperi terenul de antrenament cu gazon artificial pe o suprafata de 7.400 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :12.000 lei (scrisoare de garantie bancara sau O.P. in cont RO14TREZ1665006XXX000378)Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului(scrisoare de garantie bancara)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere , dupa caz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 , modificata si completata prin OUG nr.94/2007;
-certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local la 31.03.2008
-certificat constatator si certificat de inregistrare eliberate de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale
-situatia financiara (bilant contabil) la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari (prestatii) finalizate in ultimii trei ani;
-cel putin trei recomandari din partea principalilor beneficiari-certificate ISO 9001:2000 si ISO 14001:2004
-acreditare FIFA pentru gazon sintetic
-autorizare pentru livrarea produselor in original sau copie legalizata
-contract direct cu producatorul sau reprezentantul acestuia pe teritoriul Romaniei
-informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere pentru executia lucrarii de montare a gazonului artificial .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea a cel putin trei contracte similare cu valoarea de cel putin 310.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
80%
Descriere:
2.
durata montarii
10%
Descriere:
3.
caracteristici tehnico-functionale
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont RO65TREZ16621390201XXXXX sau numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 10:00
Locul: Primaria municipiului Buzau, str.Unirii nr.163, sala nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10010043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Buzau, Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120191, Romania, Tel.0238710659, Fax: 0238717950
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer