Licitatie Publica - Achizitie si montare semnalizare luminoasa pe DN-urile din administrarea DRDP Brasov
Anunt de participare numarul 103906/14.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia: Ing. Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si montare semnalizare luminoasa pe DN-urile din administrarea DRDP Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pe DN-urile din administrarea DRDP Brasov-conform specificatiilor din caietul de sarcini
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie si montare semnalizare luminoasa pe DN-urile din administrarea DRDP Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34990000-3 - Echipament de control, de siguranta, de semnalizare si de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie si montare semnalizare luminoasa pe DN-urile din administrarea DRDP Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 524, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 10.000 lei. Garantia de buna executie: 7% din valoarea finala contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat-Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, cat si certificatele prezentate intr-o forma necorespunzatoare, vor fi respinse;6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;7.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile pe anii 2007, 2008, 2009 cat si rapoartele de audit aferente fiecarui an;2.Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1.Lista principalelor livrari de produse (din ultimii 3 ani);2.Experienta similara (din ultimii 3 ani;3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Informatii privind personalul;5.Informatii privind subcontractantii /asociatii
Operatorul economic are obligatia dea declara subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor preciza sub forma tabelara principalele prestatii, similare cu cele supuse achizitiei, valorile aferente, perioadele de prestare cat si beneficiarii;2.Ofertantul va prezenta pcontracte incheiate si finalizate aferente experientei similare prezentate, care sa aiba ca obiectfurnizarea si montarea de produse similare cu cele supuse licitatiei. Se vor atasa copii dupa contractul prezentat ca experienta similara, recomandare din partea beneficiarului respectiv si procesul verbal de receptie aferent;3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul are obligatia de a face dovada ca detine utilajele si echipamentele necesare executiei lucrarilor de montare;4.Declaratie care sa contina informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
garantie panouri (ani)
10%
Descriere: garantie panouricf fisa date achizitie
3.
garantie acumulatori(ani)
10%
Descriere: garantie cf. fisa de date achizitie
4.
garantie stalpi iluminat(ani)
10%
Descriere: garantie cf. fisa de date achizitie
5.
garantie marceje(ani)
10%
Descriere: garantie cf fisa de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 11:00
Locul: DRDP Brasov, str. M. Kogalniceanu nr. 13, bl.C2, sc.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021-319.51.83, Email: [email protected], Fax: 021-319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov-Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 10:17