Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie si montare unituri dentare 2


Anunt de participare numarul 38406/05.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: str. Petru Rares, nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Cherciu, Tel.0251533713, In atentia: Armaselu Sabin, Email: [email protected], Fax: 0251533713
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: Bulevardul 1Mai, Nr. 68, Biroul Achizitii Publice, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200638, Romania, Punct(e) de contact: Directia Economica, Tel.0251533713, In atentia: Armaselu Sabin, Email: [email protected], Fax: 0251533713, Adresa internet (URL): www.umfcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: Bulevardul 1Mai, Nr. 68, Biroul Achizitii Publice, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200638, Romania, Punct(e) de contact: Directia Economica, Tel.0251533713, In atentia: Armaselu Sabin, Email: [email protected], Fax: 0251533713, Adresa internet (URL): www.umfcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: Bulevardul 1Mai, Nr. 68, Biroul Achizitii Publice, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200638, Romania, Punct(e) de contact: Directia Economica, Tel.0251533713, In atentia: Armaselu Sabin, Email: [email protected], Fax: 0251533713, Adresa internet (URL): www.umfcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si montare unituri dentare 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bdul 1 Mai, Nr. 68, Craiova, Dolj, Cladirea Noua a UMF Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si montarea a 8 unituri dentare din care doua sa aiba compresor individual si celelalte 6 sa fie conectate la un compresor central.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192400-6 - Statii de lucru pentru stomatologie (Rev.1)
29123400-1-Compresoare de aer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Unituri dentare cu compresor 2 buc
Unituri dentare fara compresor 6 buc
Compresor central 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 108, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 2000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata in 60 zile de la receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eligibilitate; - decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181; - certificat de atestare fiscala emis de AFP privind plata datoriilor la bugetul consolidat in termen de valabilitate - original sau copie legalizata; - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in termen de valabilitate-original sau copie legalizata -certificat constatatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata emis in ultimele 30 de zile
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil - ultimul depus la data de 30.06.2007Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se considera calificat cel ce a realizat o cifra de afaceri medie anuala de 300000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ; Situatia personalului tehnic de specialitate ;Prezentarea a minim 2 recomandari in original;Documente care confirma certificarea sistemului calitatii la producator;Certificate emise care sa ateste conformitatea produselor: marcaj CE sau autorizare MS, sau echivalent; Prezentarea de cataloage/pliante care sa demonstreze toate caracteristicile tehnice ale produselor ofertate in conformitate cu caietul de sarcini (pliantele vor fi originale de la producator in limba romana sau engleza).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2007 12:00
Locul: bdul 1 Mai, Nr. 68, Craiova Dolj, Directia Economica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea firmelor care au depus oferta, pe baza de CI si Imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 18:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer