Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie si montat de ascensoare - 13 bucati


Anunt de participare numarul 124264/23.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. Stanculescu Corneliu, Tel. 0241/503.284, In atentia:  Ec. Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241/619.260, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  B-dul Tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. Stanculescu Corneliu, Tel. 0241.503.284, In atentia:  Ec. Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241.619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  B-dul Tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. Stanculescu Corneliu, Tel. 0241.503.284, In atentia:  Ec. Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  B-dul Tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. Stanculescu Corneliu, Tel. 0241.503.284, In atentia:  Ec. Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si montat de ascensoare - 13 bucati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Tomis nr 145, Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie si montat de ascensoare - 13 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un lot format din 13 ascensoare
Valoarea estimata fara TVA: 483, 870.96EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.08.2011 pana la 27.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.Declaratii privind eligibilitatea original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006- original.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si la bugetul local, - copie certificata?conform cu oroginalul?Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie certificata?conform cu oroginalul?valabil la deschidere, din care sa rezulte ca:
- poate desfasura activitatile similare din obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
2. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal/camera de Comert si Industrie - copie certificata?conform cu oroginalul?.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010original.Declaratie privind calitatea de participant- original.Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010 la 31 decembrie, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Informatii generale despre ofertant- original.Informatii privind cifra de afaceri cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)sa fie de minim4.000.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.Lista principalelor furnizari in ultimii 3ani Experienta similara in valoare de minim 2.000.000 lei fara TVA, care poate fi demonstrata prin cumulul a cel mult cinci contracte similare furnizate in ultimii 3 ani.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii -original.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului.Certificat de conformitate produs
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Autorizari: Autorizatie ISCIR pentru montarea, instalarea si punerea in functiune a ascensoarelor si service in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.
Standarde de asigurarea calitatii-Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea care face obiectul contractului; nu se admit operatori in curs de certificare, in copie
Standarde de protectia mediului- Se solicita dovada implementarii standardului de mediu 14001 sau echivalent ? in copie; nu se admit operatori in curs de certificare
Standarde privind sanatatea si securitatea ocupationala - Se solicita dovada implementarii standardului OHSAS 18001 sau echivalent ?in copie; nu se admit operatori in curs de certificare.
Standarde privind sisteme de management al energiei- Se solicita dovada implementarii standardului privind sisteme de management al energiei 16001 sau echivalent - in copie; nu se admit operatori in curs de certificare.Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura intr-o singura runda de 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2011 12:00
Locul: Sala de consiliu de langa registratura unitatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic ce a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Fonduri repartizate de Consiliul Judetean Constanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str stavropoleos, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030094, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal. Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.284, Fax:  0241.660.473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer