Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SI PROIUECTARE EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL INTEGRAT" DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA BEIDAUD, JUDETUL TULCEA"


Anunt de participare numarul 91565/25.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BEIDAUD (PRIMARIA COMUNEI BEIDAUD)
Adresa postala: Beidaud, Tulcea, Romania, Localitatea: Beidaud, Cod postal: 827010, Romania, Punct(e) de contact: IOANA VRISCU, Tel.0240564848, Email: [email protected], Fax: 0240564848, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AUTORITATE PUBLICA LOCALA
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SI PROIUECTARE EXECUTIE LUCRARI PENTRU PROIECTUL INTEGRAT" DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII CULTURALE IN COMUNA BEIDAUD, JUDETUL TULCEA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: LOCALITATEA BEIDAUD
COMUNA BEIDAUD
JUDETUL TULCEA
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vor fi modernizate prin asfaltare 6 strazi in lungime de 4.180m, utilizandu-se urmatorul sistem rutier: 15 cm balast amestec optimal, 25 cm piatra sparta si 4 cm covor asfaltic.In cadrul sistemului de canalizarese vor realiza 6300 ml de retele canalizare din PVC si 1140 ml din PEHD, o statie de epurare cu o capacitate de 150 mc/zi si 4 statii de pompare intermediare. Sistemul de alimentare cu apa va beneficia de o retea de distributie din teava de PEHD de 10508 ml, o statie hidrofor, se va inlocui conducta de refulare pe o lungime de de 1065ml , se vor realiza 34 camine de vane si hidranti de incendiu, se vor procura dotarile PSI necesare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi modernizate prin asfaltare 6 strazi in lungime de 4.180m, utilizandu-se urmatorul sistem rutier: 15 cm balast amestec optimal, 25 cm piatra sparta si 4 cm covor asfaltic.In cadrul sistemului de canalizarese vor realiza 6300 ml de retele canalizare din PVC si 1140 ml din PEHD, o statie de epurare cu o capacitate de 150 mc/zi si 4 statii de pompare intermediare. Sistemul de alimentare cu apa va beneficia de o retea de distributie din teava de PEHD de 10508 ml, o statie hidrofor, se va inlocui conducta de refulare pe o lungime de de 1065ml , se vor realiza 34 camine de vane si hidranti de incendiu, se vor procura dotarile PSI necesare.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 109, 536EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitiopnarea unor lucrari suplimentare va fi posibila conform art.122, lit.i /OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100000 lei si garantie de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, Masura 322, buget de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare(legalizate)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 12A (declaratie privind eligibilitatea);declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Se va atasa copie dupa CIF, copie dupa certificatul de inmatriculare, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.2 sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
2)Rezultatul ultimului exercitiu financiar .
3)Nivelul indicatorului financiar , ,Lichiditatea efectiva (imediata)"
4) Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)15600 mii lei2) pozitiv3)>100%4) minim 200.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 (cinci) ani cel putin 1 contract de proiectare si executie lucrare (la pachet) pentru o lucrare de infrastructura;2)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 3 (trei) ani, elaborarea unor documentatii de proiectare in fazele PT+CS+DE pentru cel putin 3contracte similare, (minim 1 contract pentru Retele de canalizare cu statie de epurare, min 1 contract pentru modernizare drumuri prin asfaltare si min 1 contract pentru retele alimentare cu apa), a caror valoare totala sa fie cel putin egala cu 325 mii lei, fara TVA.3)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 (cinci) ani, executia lucrarilor pentru cel putin 3contracte similare, (minim 1 contract pentru Retele de canalizare cu statie de epurare, min 1 contract pentru modernizare drumuri prin asfaltare si min 1 contract pentru retele alimentare cu apa), a caror valoare totala sa fie cel putin egala cu 7.450 mii lei, fara TVA.4) Ofertantul, impreuna cu ofertantul asociat trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului(dotarea minima): conform doc.atribuire Certificare ISO 9001, OHSAS 18001, ATESTAT ANRE pentru proiectare si executie, laboratoare autorizate; cerintele minime de calificare se regasesc in FISA DE DATE atasata anuntului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2009 13:00
Locul: Sediul Primariei comunei Beidaud, judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, observator UCVAP, observator APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): DA, FONDURI FEADR, prin Masura 322
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren la data de 14.12.2009 ora 10Durata maxima a contractului :28 luni.Se vor respecta regulile Contractului de finantare specific autoritatilor publice prin PNDR, Masura 322
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: +40-21-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA BABADAG
Adresa postala: sTR. MIHAI VITEAZU NR.22, Localitatea: BABADAG, Cod postal: 825100, Romania, Tel.0240512359
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BEIDAUD
Adresa postala: LOCALITATEA BEIDAUDJUDETUL TULCEA, Localitatea: BEIDAUD, Cod postal: 827010, Romania, Tel.0240564848, Email: [email protected], Fax: 0240564848
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2009 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer