Licitatie Publica - Achizitie si tampoane absorbante
Anunt de participare numarul 20239/22.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Str.Olari nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: Stelea Marian, Tel.0040213110029, In atentia: Stelea Marian, Email: [email protected], Fax: 0040213110029
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Calea Mosilor nr. 132, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020882, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Administrativ, Tel.0040213110029, In atentia: Marian Stelea, Email: [email protected], Fax: 0040213110029
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si tampoane absorbante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Mosilor nr. 132, Sector 2 Bucuresti si locatiile din anexa nr. 5 la caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 650, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de scutece de unica folosinta si tampoane pe baza comenzilor emise in termen de maxim 3 zile de la lansarea acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21222120-2 - Scutece de unica folosinta (Rev.1)
21222110-9-Absorbante igienice sau tampoane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot prelungi contractele de furnizare subsecvente cu max 4 luni de la data expirarii
Intre 1 si 2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000, 00 RON - scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent - scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat, conform art. 44 alin. 2/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Cerificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor valabile la data deschiderii ofertelor-copie legalizata.Statut/act constitutiv/certificat constatator emis de ORC-copie legalizata. Certificat de inregistrare la Registrul Comertului-copie. Toate formularele sunt obligatorii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la : - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.000.000 RON - formular C - Informatii generale; - bilantul contabil la 31.12.2006 inregistrat si vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare MS pentru produsele comercializate.Autorizare distribuire produse.Grafic livrare.Lista principale livrari in ultimii 3 ani- min. 1 contact cu o valoare min 200000 RON fiecare, recomandari din partea beneficiarilor.Dotare min :2 mijloace de transport marfa-capacitate min.6 mc;personal min 10 angajati;spatiu de depozitare/productie min 500mp;certificare ISO producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Termen livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 11:00
Locul: Str. Olari nr. 11-13, Sector 2, Bucuresti, Romania, Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0040213195180, Email: [email protected], Fax: 0040213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Olari nr. 11-13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Tel.0040212522216, Email: [email protected], Fax: 0040212522216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 18:42