Licitatie Publica - Achizitie si transport agregate de balastiera
Anunt de participare numarul 96274/19.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLISERV SRL
Adresa postala: str. Muncii , nr. 3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Punct(e) de contact: Mazilu Mircea, Tel.0233210532, Email: [email protected], Fax: 0233210532, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu raspundere limitata cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si transport agregate de balastiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: strada Muncii, nr. 3, localitaea Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata de agregate inclusiv transportul este de:
Agregate naturale de balastiera (spalate si sortate)1 nisip (0-3)mm 440 to
2 nisip (0-4)mm 1200 to
3 sort (0-8)mm 180 to
4 sort (8-16)mm 110 to
5 sort (16-25)mm 150 to
6 balast (0-63)mm 2000 to
Agregate de balastieraconcasate7 nisip (0-4)mm 5400 to
8 sort (4-8)mm 4000 to
9 sort (8-16)mm 4000 to
10 sort (16-25)mm 1800 to
Valoarea estimata fara TVA: 720, 325RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10000 lei prin orice mijloc prevazut de lege; Garantia de buna executie a contractului :5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
-Declaratie privind calitatea de partyicipant la procedura
-Prezentarea certificatelor privind indeplinirea obligatiilor de plata catre directia de taxe si impozite locale si directia de finante publice.
-Certificat constatator emis de oficiul registrului si comertului
Conform caiet de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil 31 decembrie 2008 si Bilant contabil 30.06.2009
Conform caiet de sarcini
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa cu informatii generale
-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
-Certificat de conformitate al produselor
-Autorizare privind livrarea produselor
-Declaratii de conformitate a produselor insotite de rapoarte de incercare
-Declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice
-Informatii privind subcontractantii
-Standarde de asigurare a calitatii, ISO 9001
-Standarde de protectia mediului, ISO 14001
Conform caiet de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2010 12:00
Locul: S.C. Publiserv SRL, strada Muncii, nr. 3, localitate Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Publiserv SRL
Adresa postala: Str. Muncii, nr. 3, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610011, Romania, Tel.0233210532, Email: [email protected], Fax: 0233210532
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2010 15:30