Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie si transport anvelope,camere de aer si gulere protectoare pentru autovehicule si utilaje


Anunt de participare numarul 4440/06.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIAREGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: Strada Decebal Nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii-Contracte, Tel.0264-432552, In atentia: Maria Domuta, Email: [email protected], Fax: 0264-432446
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIAREGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: Strada Decebal Nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii-Contracte, Tel.0264-432552, In atentia: Maria Domuta, Email: [email protected], Fax: 0264-432446
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIAREGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: Strada Decebal Nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii-Contracte, Tel.0264-432552, In atentia: Maria Domuta, Email: [email protected], Fax: 0264-432446
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie si transport anvelope, camere de aer si gulere protectoare pentru autovehicule si utilaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la SediulD.R.D.P. Cluj str. Decebal 128
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Anvelope, camere de aer si gulere protectoare pentru autovehiculele si utilajele din dotarea D.R.D.P. Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.1)
25111500-7-Camere de aer, benzi de rulare si flapsuri din cauciuc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimativa necesara este prezentata conform anexei 1dinCaietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 345, 174RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 4030, 00 lei, cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractde asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art. 180-181 / OUG 34 / 2006: Certificat ORC echivalent, Cazier juridic - echivalent, Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare
Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat);
Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie;Declaratie privind eligibilitatea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, si cel putin unul dintre urmatoarele documente: Declaratii Bancare; Scrisori de Bonitate din partea bancilor ;Lichiditate generala; Solvabilitate patrimoniala; Bilantul contabil pe anul 2005;Caziere fiscale, echivalent ;Certificari, echivalent;Angajament ferm al unei personae fizice sau juridice legalizat de un notar.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;
Autorizare pentru livrarea produselor (daca ofertantul nu este producator), sau contract;
Experienta similarasi declaratie privind experienta similara .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 10:00
Locul: la sediul D.R.D.P. CLUJ Serviciul Licitatii-Contracte, loc. Cluj-Napoca, str. Decebal, nr.128.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica este : pana la data 31.12.2007 cu posibilitatea prelungirii cu maxim 4 luni.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a creste sau diminua cantitatile de produse din contract in procent de 20%, in limita fondurilor alocate.Suplimentarea nu este obligatorie pentru achizitor. Se va modifica valoarea contractului si cantitatea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilorde pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, et.4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 (021) 311.80.90, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 311.80.95
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.R.D.P. Cluj - Serviciul Juridic si Cadastru
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432552, Email: [email protected], Fax: 0264-432446
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2007 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer