Licitatie Publica - Achizitie si transport auto piatra sparta pentru EMC Motru si EMS Motru
Anunt de participare (utilitati) numarul 90114/03.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel.0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: Trocan Vasile, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie si transport auto piatra sparta pentru EMC Motru si EMS Motru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: loc Motru
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si transport auto a 18900mc piatra sparta pentru necesitatile carierelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
14210000-6-Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
18900mc
Valoarea estimata fara TVA: 793, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de particip = lot1= 4620lei, lot2=2940lei, lot3=380lei, gar.buna exec.10% din val.contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti , asociereava fi legalizat cu desemnarea unui lider fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridical.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea art.180, Decl.privind neincadrarea in art.181, Ceritif. De inmatric.emis de Of.Reg.Com. Certif. Constatat.emis de Of.Reg.Com.cu 30 zile inainte de data licitatiei. Pers.juridice/fizicestraine vor prez. doc. edif. care sa dovedeascao forma de inreg./atestare ori aprt. d.p.d.v.professional in conf.cu preved.legale din tata in care candidatul/pfertantul este reztdent. Doc. Vor fiprez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri=lot1=462000lei, lot2=294000lei, lot3=37800lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez. generala. Experienta similara trebuie sa fie de minim : lot1= 231000lei, lot2=147000lei, lot3=18900lei. Recomandari, min 2 in original. Resurse tehnice-parc auto pentru executia contractului- formular RT1 si RT2, productie sau contract piatra sparta cu analiza granulometrica, Resurse umane-personalul strict necesarpentru exec contractului=formular RUP, Standard asig. calitate ISO 9001sau echivalent, Standard de mediu ISO 14001 sau echivalent, Standard de sanatate si securitate in munca OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 11:00
Locul: SNLO SA TG JIU, str.Tudor Vladimirescu nr.1-15, Dep.Achiz.Publice, sala licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitidin parte operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 010873, Romania, Tel.; 0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel , Sectia Comerciala si de Contecios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr.4, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Legislatie al SNLO Tg-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr1-15, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0374171177, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2009 18:18