Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE SI TRANSPORT EMULSIE BITUMINOASA CATIONICA CU RUPERE RAPIDA


Anunt de participare numarul 5516/16.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432.434, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432.434, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj (DRDP Cluj)
Adresa postala: str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIU LICITATII-CONTRACTE, Tel.0264-432.434, In atentia: Ing. Maria DOMUTA, Email: [email protected], Fax: 0264-432.446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE SI TRANSPORT EMULSIE BITUMINOASA CATIONICA CU RUPERE RAPIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In locatiile prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie si transport emulsie bituminoasa cationica cu rupere rapida.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14511000-6 - Bitum (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala 310to emulsie bituminoasa
Valoarea estimata fara TVA: 143, 850EUR
II.2.2) Optiuni
Da
A fost publicat " Anunt de intentie " avand ca numar 157 din 11.01.2007 .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 4879, 00 lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art 180-181/OUG 34/2006 : Certificat ORC echivalent , Cazier juridic -echivalent , Declaratiipe propria raspundere date in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asocciati profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare , plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finatelor , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie ; Declaratie privind eligibilitatea .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani si cel putin unul dintre urmatoarele documente : Declaratii Bancare corespunzatoare , Scrisori de Bonitate din partea bancilor , Lichiditate generala , Solvabilitate patrimoniala , Bilant contabil , Caziere fiscale echivalente, Certificari , echivalent , " Angajament ferm " al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala; Autorizare pentru livrare produse ( daca ofertantul nu este producator ), declaratie privind experienta similara .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei scrisori de interes . La caseria autoritatii contractante .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2007 10:00
Locul: La sediul D.R.D.P. CLUJ -Serviciul Licitatii - Contracte , loc. Cluj-Napoca . str. Decebal , nr. 128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica este pana la 31.12.2007 cu posibilitatea prelungirii cu maxim luni, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a creste sau diminua cantitatile de produse din contract in procent de 20 % in limita fondurilor alocate . Suplimentarea nu este obligatorie pentru achizitor . Se va modifica valoarea contractului si cantitatea .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC) de pe langa A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Cluj -Serviciul Juridic si Cadastru
Adresa postala: str. Decebal nr. 128, ,Localitatea: Cluj- Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432552, Email: [email protected], Fax: 0264-432446
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer